krijg deze boodschap : "U hebt geen toegang tot deze toepassing
Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing."
Hang intussen al meer dan 15 minuten te wachten tot er iemand van de Myproximus dienst ad lijn komt.
Graag nazicht aub !
Bladzijde 1 / 1
is het via de website en /of via de app dat je het probleem hebt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_club_exchange/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/bizz-club/bizz-club-punten/bizz-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_club_exchange/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/klantenzone/bizz-club/bizz-club-punten/bizz-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html
Via de website werkt het nu weer wel.
Via de app heb ik die optie niet
Via de app heb ik die optie niet
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.