verleden week nieuwe gsm met abbonement afgesloten , oude gsm kapot , akkoord afbetaling liep nog tot november , de raad gekregen in een PROXIMUS CENTER dat ik dan een factuur ging krijgen van de restwaarde ,.
Na 1 dag nieuw nummer afgesloten , verschillende maal gebeld er staat zogezegd nog een factuur open van december2016 , echt ten einde raad vind nergens die factuur terug in mijn archief van my proximus , alles staat betaald tot en met 2015 , blijven volhouden , wie heeft een goede raad voor mij
Bladzijde 1 / 1
Dag Cindy110,
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.