Beantwoord

Onbereikbaar

  • 20 August 2016
  • 10 reacties
  • 404 Bekeken

Mijn moeder is 92 jaar en verblijft in een rusthuis. Door beginnende dementie gebruikt ze soms haar GSM op een panisch manier en het gevolg is nu recent twee monsterrekeningen van 180 en 230 euro. Omdat ze betaalt met domiciliering (ik beheer haar rekeningen met een volmacht) krijgen we geen factuur te zien. Een aanpassing van haar abonnement dringt zich op (max. factuur van bvb. 30 euro/maand) en daarom heb ik getracht om Proximus te bereiken om zowel het factuuroverzicht te krijgen als een aanpassing van haar abonnement . Dit is een ongelooflijke calvarietocht geworden:
- eerst wou ik een account openen met haar gegevens maar dat ging niet: activeringscode via SMS was niet realiseerbaar, de PUK-code vinden we niet terug.
- Mailen gaat niet, want als men gegevens over factuur of een klacht aanvinkt is het antwoord steeds dat men beter telefonisch contact kan opnemen
- dan heb ik dan maar gedaan: eerst door een woud van vragen worstelen en dan 'even wachten' ... en dat heb ik dan opgegeven na 25 minuten (!!!!!!!!) wachten.
Nu kan ik natuurlijk nog altijd naar een Proximuscentrum gaan (Antwerpen), maar ik neem het risico niet dat ik ook daar lang zal moeten wachten.
Veel eenvoudiger om gewoon naar een andere operator over te stappen.
Nog eventjes aanstippen dat andere gebruikers gelijkaardige ervaringen hebben met dit schandalig gebrek aan klantvriendelijkheid.

Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
icon

Beste antwoord door willy de pot 25 August 2016, 16:18

Bekijk origineel

10 reacties

Reeds meer dan een maand kan ik mijn facturen online niet raadplegen. Telkens verschijnt de mededeling "De informatie is momenteel onbeschikbaar, gelieve later opnieuw te proberen".
Telefoneren naar Proximus is een hopeloze onderneming.
Emailadres kan ik niet vinden.
Hoe kan ik Proximus contacteren?
Reputatie 5
Badge +1
Hoe kan ik Proximus contacteren?
In mijn kennissenkring hoor ik dezelfde eentonige, klantonvriendelijke verhalen. Vreemd, bij dochter Scarlet pleeg ik binnen de 10 minuten binnen te raken en worden mails prompt beantwoord.
Reputatie 7
Badge +6
Reeds meer dan een maand kan ik mijn facturen online niet raadplegen. Telkens verschijnt de mededeling "De informatie is momenteel onbeschikbaar, gelieve later opnieuw te proberen".
Telefoneren naar Proximus is een hopeloze onderneming.
Emailadres kan ik niet vinden.
Hoe kan ik Proximus contacteren?

Willy, nochtans is bellen voor facturatieproblemen nog steeds de snelste manier om geholpen te worden. MyProximus kampt soms met technische problemen, maar veel kan verholpen worden door eens een andere browser te gebruiken, en je cookies en adblocker te verwijderen.
Onze andere contactmogelijkheden vind je hier .
FYI: zie: https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen
bron: hier
Ik heb alle cookies verwijderd en andere browsers geprobeerd: alle blijft zoals het was.
Kan iemand mij een emailadres van proximus bezorgen zodat ik ze kan contacteren (telefonisch kan het uren duren).
je kan dit enkel via "mail ons" surf hiervoor naar proximus.be/contact en even naar beneden scrollen

Je kan ook altijd een privé bericht sturen zodat de medewerkers het voor u even kunnen nakijken
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 7
Badge +6
Klik op de link die Wim gegeven heeft of op de link van Elsa (contact) en daar vind je 'Mail ons' als contactmogelijkheid. Een 'emailadres' is er niet. Er staat wel bij, dat het beter is te telefoneren als het dringend is. Nu het hele Pokemon gedoe achter de rug is, zal de telefonische klantendienst ook wel beter bereikbaar zijn, zeker.
Reputatie 1
" proximus.be/contact >> Mail ons" is een slechte grap, je wordt het idee gegeven een mail te kunnen sturen, maar bij 3/5 van de redenen wordt dit 'mailen' onmogelijk gemaakt en wordt er doorverwezen naar het telefoonnummer..
ja maar ik heb daar vroeger af en toe eens een vraag gesteld gewoon uit test (normaal bel ik altijd de 0800 22 800 bij problemen) en werd daar toen heel goed geholpen het kan wel enkel dagen duren voor men reageert, ik werd zelf opgebeld door een specialist om het probleem verder af te handelen, als het nu nog is zoals vroeger dan zou ik toch een de mail versturen, je hebt er tenslotte niks bij te verliezen.
NB: ik heb dus de opties aangeduid waar je niet doorverwezen wordt, dus dit moet je u eigenlijk niet aantrekken of deze optie al dan niet klopt.
Ondertussen werd ik al 3 keer opgebeld door een proximusmedewerker. De laatste ging gisteren (24.08.2016) een dossier aanleggen. Vandaag open ik Myproximus... en alles is in orde! Mijn oprechte dank.

Reageer