Skip to main content

Waarom sturen jullie dit als je het toch niet kunt activeren en de mensen weeral blij maken met een dode mus.

Mijn geloof in jullie is al vlinderdun. En dan moet je weten dat mijn rekening al van de 24ste betaalt is maar je moet wel wachten tot de nieuwe maand dit is absurd voor woorden. Als ik betaal verlang ik dat er een reset gebeurd. Bij orange op mijn data gebruik van gsm gebeurd dit wel!!! Jullie verwachten ook dat ik betaal Maar elke keer zijn er weer andere problemen met jullie.
Als je het comfort pack hebt kan je via myproximus blokken van 20 GB gratis bijzetten zoveel keer als je maar wil, maar is wel beetje omslachtig omdat de klant dit zelf moet doen.
Is dat hier https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts je kijkt ?



Dan zou moeten zien zoals in mijn schermafdruk , alleen 20GB ipv 150GB




Ik heb maxi.

Ik vind nergens de link waar je die 20gb kunt activeren.
als alles goed is dan moet de link staan onder

Na inloggen;

klik op "mijn producten"

klik naast "internet thuis" op het abonnementsnummer waarop internet geactiveerd is

Bij diensten klik op "beschikbaar"



en dan zou je het moeten zien
Ik heb dat nieuwe abonnement Tuttimus en daar kun je gratis 150 gb activeren.......dus veel beter...
Net zoals bij een maxi pakket ?
Net zoals bij een maxi pakket ?

Dat weet ik niet? Zie eens op Myproximus van u...
Net zoals bij een maxi pakket ?

Ja dat is net hetzelfde, Trouwens Familus en Tuttimus is met Maxi internet erin.
Dit is de link: http://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/particulieren/producten/opties/internet-opties/extra-volume.html Grt, Heidi
ja martin, procedure is hetzelfde.



groetjes



Tina

Reageer