onbeperkt downloaden bij internet start

  • 28 November 2015
  • 17 reacties
  • 626 Bekeken

Reputatie 5
Bestaat dat nog het maandelijks te betalen abonnement om onbeperkt te downloaden bij internet start. Ik vind enkel

het volume pack 5 GB voor 5 € terug op de site. 1 € per GB is toch een hoop geld. En wat kan je daar nog mee. Ik heb sinds kort netflix en die 100 GB van de internet start is te weinig. En internet comfort is ook maar 150 GB.


mvg

17 reacties

klopt en in een pack is comfort onbeperkt (is 300bg) en maxi onbeperkt ( is 500gb) of gratis bijzetten van 20gb. 20gb kun je meerdere malen doen.




@Jamo, Voor comfort en maxi betekent onbeperkt nog altijd in de filosofie van PX gratis bijbestellen via MyProximus !
Reputatie 5
Dus de optie 'onbeperkt volume' bij een internet start bestaat niet meer ? Vroeger kon je deze optie nemen aan 5 € per maand dacht ik. Nu zou ik dus naar een internet maxi moeten voor onbeperkt volume te hebben. En dat kost wel 21 € meer per maand. Zo wordt die Netflix wel erg duur. Ik weet niet of dan nog Netlix verder ga gebruiken. Proximus pakt wel uit met Netflix maar je kan er enkel gebruik van maken bij hun duurste abonnementen.


mvg
Reputatie 7
Badge +6
Als je een Pack Comfort hebt, zoals wij, kan je mits dat foefje van Proximus wel onbeperkt gratis downloaden hoor. Wij hebben ook Netflix en bekijken dat dikwijls tegelijkertijd via de PC en de TV en we hebben geen enkel probleem daarmee. Een maxi pack is echt niet nodig, zeker als je anders al genoeg had aan een pack Start.
Dat klopt Marleen, ik zelf stel vast in de loop der jaren dat ik nog geen gratis volume heb moeten bijbestellen en eigenlijk met start op dit gebied zou toekomen , maar ze zijn bij PX wel slimmer dan dat, zodat je dan ander voordelen verliest, er wordt blijkbaar bij PX toch nog nagedacht :-))))
Reputatie 5
Over welk gratis volume heb je het? Een internet start heeft 100 GB en een comfort 150 GB. Als je weet dat een uur kijken in HD op Netflix ongeveer 3 GB verbruikt dan kan je een 30 uur per maand kijken. Met 2 toestellen 15 uur. Met een comfort de helft erbij. Een seizoen van 20 afleveringen kan je daar al niet mee uitkijken.


mvg


Start heeft geen mogelijkheid om gratis internetvolume bij te bestellen als het op is, (wat neerkomt op onbeperkt internetvolume) zoals comfort bv.
Reputatie 5
Laten we duidelijk zijn, ik heb geen pack. Ik ben een tijd van plan geweest om er één te nemen. Maar door alle negatieve berichten en het ter plaatse testen bij familie en vrienden van proximus tv zijn we er vanaf gestapt. Vandaar dat we Netflix nu uittesten. Tv kijken doen we via dvb-t en dvb-s (vrij te ontvangen). Telefoon is via i-talk. Gsm is smart 15 Abonnement met een trouwe klanten korting. Internet start met ook een trouwe klanten korting. Niet dat we op ons geld zitten maar we geven ons geld liever uit aan andere dingen. Spijtig dat deze optie onbeperkt niet meer bestaat. Met een extra van max 10 € per maand om onbeperkt volume te hebben zou nog net kunnen.


mvg
Je zal eerst de bazen van PX (of de mannen van het PX rekenhof) moeten kunnen overtuigen vrees ik 😉.


Reputatie 7
Badge +6
Dan wordt het inderdaad veel moeilijker, want het minste dat je kunt zeggen is dat Proximus zijn Packs pusht.besluiteloos
Reputatie 5
Blijkt het' volume pack unlimited' toch nog te bestaan. Via een ander forum te weten gekomen. Alleen maken ze er blijkbaar geen reclame voor. Waarom zou dat zijn ? smiley Via myproximus kan je de optie 'volume pack unlimited' activeren aan 7,5 € per maand. Dus valt al bij al nog mee .


mvg
Hoezo ze maken er geen reclame van !



Bij overschrijding van het maandelijkse volume waarop u recht hebt (afhankelijk van uw internetabonnement),


verlaagt uw downloadsnelheid automatisch tot 128 Kbps.


- U kunt op elk ogenblik een eenmalig Volume Pack kopen zodat u opnieuw kunt downloaden.


De snelheid wordt dan ook opnieuw naar het normale niveau gebracht.


- Wilt u echter elke maand onbeperkt surfen dan kan dit met het Volume Pack Unlimited voor € 7,50/maand.



het volgende staat ook op hun site:



Als je een Proximus Internet Start- of Comfort-abonnement hebt en je staat op het punt je maandelijks surfvolume te overschrijden, kun je je een Volume Pack aanschaffen. Zo ontvang je extra volume en blijf je surfen aan je gebruikelijke snelheid. Je kunt zoveel Volume Packs aanschaffen als je maar wilt.









  • Volume Pack 5GB € 5 Internet Start-klant Activeren



Reputatie 5
Ik vind het echt niet terug op de website. Enige dat ik vind is dat dure volume pack van 5 Gb.


http://www.proximus.be/nl/id_cr_volp/particulieren/onze-producten/internet/opties-en-diensten/volume-packs.html" target="_blank


Kun je de link eens plaatsen waar je dat teruggevonden hebt Elsa.


mvg
Die link had ik van vroeger al gekopieerd en verwijst naar een pdf waarin dit staat die link stond vroeger bij packs maar daar vind ik hem ook niet meer direct meer terug.


Dit is de link: http://www.belgacom.be/assets/content/pdf/custom/ourprod/OnepagerInternet072013_NL_V1.pdf" target="_blank staat onder 'Bij overschrijding van het maandelijkse volume'
Reputatie 5
Waarom zeg je dan 'Hoezo ze maken er geen reclame van !' Met een uitroepteken dan nog. Alsof ik dat hier allemaal uit mijn duim zit te zuigen.knipoog


mvg
Ja niet lang geleden stond doe link nog onder packs waar ik hem gekopieerd had dus nog een geluk dat ik het gedaan had knipoog

Reageer