Skip to main content
Hallo



ik ben momenteel een Proximus gebruiker voor mobiel telefonie met een abonnement via het werk. (zakelijk abonnement) Wegens nieuwe professionele situatie moet ik nu zelf voor een abonnement zorgen dat ik dan via het werk terugbetaald krijg. Mijn nieuwe werkgever vraagt mij om een abonnement/formule te leveren met volgende mogelijkheden:



* Onbeperkt bellen binnen Europa

* Onbeperkt bellen van Belgie naar Amerika

* Minstens 5GB data roaming binnen Europa

* Inclusief Apple iphone 6s plus 64GB



Binnen het particulieren aanbod vind ik niet echt een ideale formule hiervoor.(zeker wat de data roaming betreft) Kan ik als particulier (geen BTW nummer) ook gebruik maken van een formule voor zakelijke gebruikers (bijv. Bij smart + phone)? Heeft iemand eventueel andere suggesties om de juiste formule te kiezen waarbij ik mijn huidig GSM nummer (Proximus abonnement via werkgever) kan blijven gebruiken/overzetten?



Bedankt
Even ter info:

Eventueel reacties van andere forumleden afwachten die er ervaring mee hebben of

je kan anders ook altijd contact opnemen met de klantendienst om een passende formule te bespreken 0800 22 800 7/7 tot 22u,

en dat kan je ook door even een Proximus center binnen te springen.

De vraag kan je natuurlijk ook stellen aan het Het Proximus Team
Dag stnuy,



Je kan zeker bizz tarieven nemen als particulier.



Maar let wel op dat deze prijzen steeds exclusief btw zijn.



Via onderstaande link kan je alle info vinden over Bizz tariefplannen.



http://www.proximus.be/nl/id_cb_bizzsmart/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/mobile/mobiele-abonnementen-zelfstandigen-bizz-smart-onbeperkt-oproepen-tussen-collegas.html



Je kan ook voor het mobile internet in Europa extra opties activeren bovenop de abonnementen.(zie link hieronder)



http://www.proximus.be/nl/id_cr_surfabroad/particulieren/producten/mobile/opties-en-diensten/goedkoper-surfen-vanuit-het-buitenland.html



Als je wenst kan ik ook altijd een collega je laten contacteren voor alle info.



Graag heb ik dan een contactnummer.



Met vriendelijke groeten



Koen

Reageer