Onbeleefd

  • 19 May 2017
  • 5 reacties
  • 378 Bekeken

Klantendienst van Proximus: "Jill": superonbeleefd en onbekwaam...

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hangt, er van af wie er aan de andere kant hangt staat zeker? Want ik heb dergelijks nog nooit mee gemaakt, en normaal zijn zij die het eerste woord zeggen dus neem ik al aan dat u het eerste woord hebt genomen waar uit een discusie is ontstaan waaruit u nu zegt dat zij onbeleefd en onbekwaam zijn terwijl het bij mij toch anders verliep. Dikwijls mozt men weten dat die mensen 8 uur naar dat gezaag van sommige klanten moeten luisteren die gewoon niet het minste respect hebben voor die mensen die daar werken en zij die dan bellen voor één of ander probleem aan hun telefoon of lijn moet dan binnen de 5 min. opgelost worden waardoor ze zelf niet letten op hun eigen gedrag.
Ja, en ik hoop voor jou dat je het ook nooit zult meemaken. Voor mij was het nu ook de eerste keer. Een medewerker van Proximus had gisteren de oorzaak van het probleem gevonden (bij Proximus waren 2 klantnummers omgewisseld zodat ik kreeg wat de andere klant had gevraagd namelijk het stopzetten van Norton Internet Security. Omdat het vandaag nog niet in orde was belde ik terug naar 080022800 waar ik Jill uit Brugge aan de lijn kreeg. Zij zei letterlijk dat haar collega niet wist wat ze zei en dat zijzelf (Jill) het wel zou weten zeker omdat ze al 15 jaar bij Proximus werkte. Over een oplossing zei ze dat ik maar moest wachten omdat het mijn eigen fout was. Ze weigerde tot drie maal toe om in de historie te gaan kijken of naar de mails te kijken die Proximus me omtrent het probleem reeds had gestuurd en bleef volhouden dat ik een fout had begaan.

Beste Bever, het is niet omdat het bij u anders verliep dat u dat moet generaliseren en schrijven dat het dan wel de fout moet zijn van de klant... U bent blijkbaar in hetzelfde bedje ziek als Jill uit Brugge.
Reputatie 4
Badge +1
Dat zal dan zo wel zijn denk ik, maar ik blijf er bij ik heb nog nooit problemen bij die klantendienst gehad, en hoop er nooit te hebben. En het ene kantoor is het andere ook niet. Daar kan ik ook niet aan doen; Dan moet u daar ergens een klacht tegen indienen, ik weet ook niet juist waar als je zo behandelt word.
Het is ook mijn eerste keer dat ik problemen heb met de klantendienst en ik ben 37 (!) jaar klant bij RTT/Belgacom/Proximus. Proximus heeft me zojuist een financiële compensatie voorgesteld maar ik denk dat ik het echt voor bekeken hou bij Proximus. Ik ben nog nooit zo onbeleefd behandeld...
Reputatie 4
Badge +1
Dat doet er ook niet toe leeftijd. Ik kan wel bijna je vader zijn. velen weten ook dat ik 50 ben en ik geef jou hier niet de schuld maar weet wel van jaren dat ik dit klant ben geweest dat hier zeer veel klagers op zitten en je moet wel weten,in die kioskenkrijg je natuurlijk niet de allerbeste service zoals hier of de sociale media. Misschien ken ik je wel want ik heb 2 vrienden die zo oud zijn, maar als je Dirk noemt zal het wel niet.👨 Het is toch niet omdat je eenmaal slecht behandeld word dat heel de wereld vergaat?

Reageer