Wij verhuizen naar een nieuwbouwwoning.
Zijn niet erg tevreden bij de concurentie, dus laten we Proximus een kans geven. Alle formulieren netjes ingevuld, aanvraag ingediend, zelfs telefonisch contact gehad. Blijven herhalen dat het om een nieuwbouw gaat. Dus aansluiting dient gelegd te worden. Alles zou in orde komen.
Vanmorgen 9u vragen de techniekers waar de bekabeling binnenkomt... en dat zij niets kunnen doen op dit moment. Volgende afspraak 7 november en dan zien wanneer de instalatie past, dat is een kleine 2 weken verder.
Geen internet voor het werk, geen internet voor mijn buitenlandse vrouw en haar familie. Bedankt Proximus, uitstekende service voor een nieuwe klant. Waarom nog afspraken maken ?
Ik denk toch niet dat u de juiste partner bent.
Bladzijde 1 / 1
Heb zelf iets gelijkaardig meegemaakt met nieuwbouw. 7 weken op voorhand afspraak gemaakt maar op de dag zelf niemand gezien.. reden: kunnen ze niet geven.. een dikke week later uiteindelijk wel alles in orde geraakt. Bon chance!
Dag D.A.
Alvast de excuses hiervoor!
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Alvast de excuses hiervoor!
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.