Skip to main content
Beste Eva,

ondanks het feit dat ik U in het verleden heb laten weten dat de limiet van 12 maanden mbt tot de gratis belminuten die voortkomen uit de omzetting van gespaarde punten in geen enkel reglement voorkwam, lees is nu op mijn factuur deze mededeling opnieuw (De door U bestelde belmimuten blijven 12 maanden geldig ...). Bij de pagina op het internet waar men de omzetting kan raadplegen is deze mededeling verwijderd, na mijn opmerking.

Nogmaal mijn redenering:

1. deze maatregel is niet op een reglement gebaseerd (of dit zou onlangs gewijzigd zijn, maar dan is dit voor het verleden niet van toepassing)

2. indien men dit zou toepassen voor alle omzettingen en aankopen via de verworven punten, dan zou dat betekenen dat men vb een GSM die men op deze manier koopt na een jaar zou moeten teruggeven. Is dit zo? Ik dacht van niet. En wat dan met het gelijkheidsbeginsel?

Kan dit in orde gebracht worden? Of moet ik formeel klacht indienen? En in dit laatste geval bij welke instanties binnen en buiten Belgacom?

met vriendelijke groeten

Ja, inderdaad, ik dacht ook dat deze maar 12 maanden geldig waren, zo was toch eerder vermeld.

Volgens mij staan op alle belminuten (pre-paid) een limiet van 12 maanden...

En wat is hier verder het probleem mee?

Beste rmottard,

Uw vraag is ondertussen in behandeling bij de bevoegde dienst. U wordt zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.

Mvg,

Eva

Reageer