Skip to main content
Op de e-services onderdeel factuur online/verbruik zie ik dat bij de punten die in minuten worden omgezet een einddatum staat. Betekent dit dat deze minuten maar een jaar geldig zijn en daarna verdwijnen?

Punten moeten ingeruild worden voor einddatum. Na vervaldag niet meer beschikbaar vermoed ik.

Beste rmottard,

De punten blijven 2 jaar geldig vanaf de toekenningsdatum.

Voor meer info :

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=premium_club&detailPage=premium_club_points

Met vriendelijke groeten,

Eva

Beste,

dit was natuurlijk de vraag niet!. Dat weet ik namelijk ook.

Bij de OMGERUILDE PUNTEN (die dus AL in MINUTEN zijn omgezet) wordt er een einddatum gegeven (zie facturen/verbruik).

Wat is de betekenis van die einddatum: een aantal mogelijkheden:

1. de verkregen minuten zijn maar een jaar geldig

2. deze einddatum betekent niets (waarom staat hij daar dan)

3. Nog een andere verklaring.

Binnen de algemene voorwaarden is hier niets over terug te vinden!

mvg

Dag rmottard,

De verkregen belminuten zijn inderdaad 1 jaar geldig.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Dag, hier ben ik weer.

Twee opmerkingen hierover

1. In de algemene voorwaarden staat hier niets van. Mag ik dan aannemen dat dit een geheime voorwaarde is. Of weet de rechterhand van Belgacom niets af van de linkerhand. Zeer eigenaardig, maar toch wel wars van alle rechtsbeginselen, zeker als we ook het tweede punt in aanmerking nemen.

2. Moet dan ieder "geschenk" dat met punten is aangekocht na een jaar worden teruggeven. Dat zou dan eerlijk zijn. We zijn toch allen gelijk voor de wet, de reglementen etc, of niet soms.

mvg

Wel eigenaardig, als je Belgacom erop wijst dat ze niet correct bezig zijn, dan komen er ineens geen reacties meer.

Zo kan ik het ook! Hoe zit dat "Eva"?

mvg

Reageer