Bij het omschakelen van een (proximus) herlaadkaart naar een abonnement werd in de voorwaarden gesteld dat het krediet van de herlaadkaart zou worden afgetrokken van de 1e of 2e factuur van het abonnement . Ondertussen heb ik al een 3e factuur ontvangen en is er nog helemaal niets afgetrokken ...
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ann!
Het is inderdaad wel zo dat dit nog even kan duren.
Ik moet u vriendelijk vragen nog even af te wachten.
Mijn excuses voor dit ongemak.
Mvg,
Wouter
Het is inderdaad wel zo dat dit nog even kan duren.
Ik moet u vriendelijk vragen nog even af te wachten.
Mijn excuses voor dit ongemak.
Mvg,
Wouter
Beste Wouter ,
Bedankt voor je antwoord .
Misschien moet Proximus dan niet zeggen dat dit (bijna) direct zal worden afgetrokken . Dit wekt enkel ergernis.
Mvg
Ann
Bedankt voor je antwoord .
Misschien moet Proximus dan niet zeggen dat dit (bijna) direct zal worden afgetrokken . Dit wekt enkel ergernis.
Mvg
Ann
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.