omschakeling abonnement naar pay and go

  • 19 April 2012
  • 1 reactie
  • 847 Bekeken

Begin april ga ik naar de belgacomwinkel voor stopzetting abonnement van mijn dochter naar pay and go met behoud van haar nr,alles ok en koop meteen 15€ belwaarde aan,thuisgekomen en op pay and go ingelogd zie ik dat haar pay and go formule zen noemt en wil dit ook meteen omschakelen naar generation,maar dit lukt online omdat het weer altijd verspringt op die promotie van 10€,dat ik niet wil omdat ik weer overschrijvingen en weet niet wat allemmal bijkrijg.Dus ik probeer het nr 6000,daar wordt gezegd,ik zal dat meteen veranderen voor u maar je krijgt zo wie zo promotie van 5€ maandelijks omdat je al lang klant bent,waaarop ik reageer nee ik wil geen abonnement geen rekeningen alleen herladen,geen probleem zegt ie dan doen we het zo,heb je nog iemand met pay and go vraagt hij,ik zeg ja de zus ook,aaaah zij krijgt diezelfde promotie,ik laat dat ook omzetten naar die formule zij was voordien pay and go generation met herladen vor 15€.3 dagen nadien krijg ik een brief van belgacom" je werd overgescakeld naar pay and go zen"voor beiden nummers, ik bel meteen naar 6000,geen probleem zeggen ze daar ga gewoon naar belgacomwinkel je 14d bedenkijd,ze zetten het zo om.Aangekomen in de belgacomwinkel ze zeggen ,dit is raar je hebt zelfs een abonnement,zelfs een contract,dat kunnen wij niet voor je oplossen,je moet aangetekend klacht indienenn dit kan niet.Ik was al goed PISSIG van al dat gedoe dat ik nog eens nr 6000 probeerde kreeg iemand aan de lijn legde alles uit en die zegt" ze hebben je in de belgacomwinkel niet goed begrepen" zij moeten je gewoon formulier laten invullen voor wijziging en doorfaxen,dus besliste hijzelf, ik stuur je de document op na 2 dagen krijgt u die en faxt u gewoon door voor pay and go generation om je wijziging te verkrijgen.We zijn drie dagen later,GAAN ZE ME NOG BEZIGHOUDEN DAT DIE 14 DAGEN OM ZIJN OM DAN TE ZEGGEN TE LAAT!!!BEN DIT grondig beu.,gsmIk ben klant als zefstandige met belgacom vaste lijn, tv,internet,gsm en als particulier met 3 gsm's belgacom tv,internet,vaste lijn is dit nu mijn dank en service

Kurt Smits

1 reactie

Beste Meneer Smits,

Kan u mij de beide oproepnummer geven van u dochters, dan kijk ik alles na voor u. Begrijp ik goed dat je voor beide een pay&go generation wenst maar zonder contract en zelf de mogelijk om te herladen?Of toch een automatische herlading van 15euro, maar zonder een contract?

U mag mij dit in een privé bericht verzenden met vermelding van wat er nu precies geactiveerd dient te worden voor beide nummers.

Met vriendelijke groeten

Eva

Reageer