Skip to main content
Geachte,

Een paar weken geleden heb ik contact opgenomen met de helpdesk van proximus waarbij ik aangaf dat ik graag wil omschakelen van het comfort naar het maxi Abbonnement.

Er werd mij meegedeeld dat de omschakeling na 48h in orde zou zijn. Een paar dagen later contacteer ik de helpdesk dat het Abbonnement niet is omgeschakeld. Ze geven deze keer aan dat het 10werkdagen zal duren.

10 werkdagen later is het abonnement nog altijd niet omgeschakeld. Deze keer wordt me belooft dat een medewerker met dezelfde dag zal terug contacteren. Ja inderdaad niemand contacteert me. Vandaag heb ik terug gebeld deze keer geven ze aan dat ze een mail hebben gestuurd naar de technische dienst. Ik begin stilaan het gevoel te krijgen dat ik beter alles opzeg en een nieuw abonnement afsluit. Vind het zonde dat de klanten service niet is wat het hoort te zijn. Volgende week zal ik iedere dag bellen naar de helpdesk in de hoop dat iemand mij verder helpt

Mvg

Michel
je zou het eventueel ook kunnen door het online formulier in te vullen

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html

waar je heel duidelijk in zegt dat je enkel en alleen comfort abo opzegt om over te schakelen naar een maxi abbo.

enfin 't is maar een suggestie.

Reageer