Omruiling van punten uit de Premium club

  • 19 May 2014
  • 0 reacties
  • 94 Bekeken


Beste,


Ik ruil via Belgacom mijn Premium punten in voor een GSM toestel en moet mij, van zo gauw er iets misloopt (na max. 3 maanden) melden bij iemand anders 'Repair Centre'. En kan ik zelfs niet meer terecht bij Belgacom. Als bij Belgacom, na 5 pogingen, al iemand een, naar mijn gevoel, correct antwoord geeft dan wordt die persoon nog geen half uur later teruggefloten en, het belangrijkste, sta ik terug bij nul. Ik dacht dat de klanten belangrijker waren voor Belgacom. Met zaken als deze heb ik het moeilijk en ik hoop dat er rekening mee gehouden zal worden. Wij kunnen en zullen onze conclusies trekken. Een niet meer zo tevreden en zeer teleurgestelde klant.


Kan dit niet op een klantvriendelijke manier opgelost worden. Nu ga ik mijn, nieuw, GSM toestel voor minstens 3 weken moeten missen. Dit klopt toch niet.


Chriko

0 reacties

Geen reactie

Reageer