voorheen kreeg men bij het omruilen van z'n premiumpunten automatisch 10% van z'n gebruikte punten automatisch teruggestort.
Vraag: geld deze regel nog ?
mvb
Bladzijde 1 / 1
Inderdaad
Kies je geschenk online via MyProximus en krijg automatisch 10% van de ingeruilde punten terug.
Ik heb vorige week 1000 punten omgeruild voor 120 belminuten met m'n vaste lijn. Deze werden onmiddellijk van m'n saldo afgetrokken, maar de 100 bonuspunten (10%) werden niet teruggestort, terwijl dat vorige jaar onmiddellijk gebeurde.
Vandaar m'n vorige vraag. Nog iemand met dit probleem ?
mvg
Vandaar m'n vorige vraag. Nog iemand met dit probleem ?
mvg
Ik denk dat je beter de vraag eens stelt aan de klanten-/ helpdesk bereikbaar op gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Je kan ook een privé bericht sturen naar -> Het Proximus Team
waar je het probleem doorgeeft en je klantnummer doorgeeft.
Je kan ook een privé bericht sturen naar -> Het Proximus Team
waar je het probleem doorgeeft en je klantnummer doorgeeft.
Hallo Rooboo,
"overzicht transacties" gecheckt:
Op 29/10/2015 kreeg ik nog een inruilbonus.
Bij de volgende inruiling op 21/2/2016 en ook de latere werd geen inruilbonus meer ontvangen.
Ik kreeg wel 250 punten als 'verjaardag lidmaatschap' op 8/6/2016.
Er blijkt dus wel degelijk iets te zijn gewijzigd.
mvg
"overzicht transacties" gecheckt:
Op 29/10/2015 kreeg ik nog een inruilbonus.
Bij de volgende inruiling op 21/2/2016 en ook de latere werd geen inruilbonus meer ontvangen.
Ik kreeg wel 250 punten als 'verjaardag lidmaatschap' op 8/6/2016.
Er blijkt dus wel degelijk iets te zijn gewijzigd.
mvg
Ik heb gebeld naar klantendienst 080022800, maar deze verwezen me naar het tel. 1910 (enkel bereikbaar tijdens kantooruren) en hiervoor heb ik nog een tijd gehad.
Verder heb ik 'n rechtstreeks bericht gestuur naar het "proximus team" maar deze hebben me ook nog een antwoord gestuurd.
Dus even wachten maar.
Aan Elza. Waar hebt ge die geciteerde tekst "Kies je geschenk online via MyProximus en krijg automatisch 10% van de ingeruilde punten terug" nog teruggevonden ?
mvc
Verder heb ik 'n rechtstreeks bericht gestuur naar het "proximus team" maar deze hebben me ook nog een antwoord gestuurd.
Dus even wachten maar.
Aan Elza. Waar hebt ge die geciteerde tekst "Kies je geschenk online via MyProximus en krijg automatisch 10% van de ingeruilde punten terug" nog teruggevonden ?
mvc
Op de proximus site : http://www.proximus.be/nl/id_cr_clublanding/particulieren/producten/r-orphans/premium-club.html
Hallo Rooboo,
Dit is de Link naar wat Elsa antwoordde: http://www.proximus.be/nl/id_cr_clublanding/particulieren/producten/r-orphans/premium-club.html
Als je via de www.proximus.be zoekt vind je hierover niets meer terug:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
mvg
Dit is de Link naar wat Elsa antwoordde: http://www.proximus.be/nl/id_cr_clublanding/particulieren/producten/r-orphans/premium-club.html
Als je via de www.proximus.be zoekt vind je hierover niets meer terug:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_club1/particulieren/discover/je-trouw-beloond/premium-club.html
mvg
Hallo Rooboo, wij krijgen in ieder geval ook al een tijdje geen 10% meer terug. Zal afgevoerd zijn zeker.
Dan zouden ze dit ook van hun site mogen verwijderen, want dit is dan toch ook valse reclame, enfin ja, als er wel eerlijke reclame bestaat 😉
aan allen,
bedankt voor jullie reactie en antwoorden
bedankt voor jullie reactie en antwoorden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.