Beantwoord

Omruilen oude decorder

  • 20 May 2016
  • 9 reacties
  • 426 Bekeken

Vandaag een brief van Proximus ontvangen voor mijn recorder om te ruilen, daarvoor moet ik naar de website www.proximus.be/huurdecorder gaan en een login en wachtwoord invullen, maar deze pagina bestaat niet meer,van een communicatie fout gesproken, zijn er nog die deze brief hebben ontvangen?
icon

Beste antwoord door Elsa 20 May 2016, 22:07

Bekijk origineel

9 reacties

Inderdaad er zijn er nog die deze ontvangen hebben
zie ook :
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
Daar staat onderander
​Hoe bestel ik mijn nieuwe decoder?

1.Surf naar www.proximus.be/nieuwedecoder
2.In de brief die je hebt ontvangen, vind je een login en wachtwoord. Voer deze in.
3.Kijk na of al je gegevens correct zijn ingevuld.
4.Kies vervolgens een leveringsdatum en -wijze.

Dat is alles. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging met alle informatie over de levering van je nieuwe decoder.

Als het niet lukt dan zou ik eens de technische dienst opbellen
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Bedankt, maar nu krijg ik de melding dat mijn Login en wachtwoord niet correct zijn, nochtans de gegevens ingevuld die op mijn brief staat
In de eerste link die ik je meegegeven heb zie ik ook het volgende staan:
​Ik ben mijn brief kwijt en ik zoek mijn login en wachtwoord
Bel onze partner bpost op het nummer 080022138.
Of anders moet je eerst eens de technische dienst opbellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
En als je liever niet belt een bericht sturen naar Het Proximus Team
Men kan het zo gek niet bedenken met de omruil van decoders !

Het zou best nuttig zijn moest men bij PX alle neuzen in dezelfde richting laten wijzen ... het zou een hoop nutteloze administratieve rompslomp vermijden en een hoop minder gefrustreerde klanten !

Ik heb de indruk (en niet enkel de indruk!) dat elk departement, afdeling, dienst, buro niet weet wat de status is van wat in een ander depart... etc is gezegd of beloofd aan een klant .. iedereen bemoeit er zich mee en weet schijnbaar niet op welk uitvoeringsnivo zich de situatie bevindt ... Moest ik nu echt gewild hebben, dan had ik al 4 stuks V5-c decoders en allemaal "officieel" .. allez, dakantochni ? LOL !
Reputatie 7
Badge +6
Eerst kreeg je geen tweede de V5-c en nu word je er quasi onder bedolven? Grijns.
Ja .. te gek he Marleen ... geen mens die bij PX wist van hoe of wat ! geen spoor van wat dan ook op geen enkel nivo ! .. en nu moet ik de decoders van mijn lijf slaan ! LOL !

Moest men mij destijds op de helpdesk gezegd hebben dat alles in orde kwam met een beetje geduld ipv mij domweg af te schepen op een lullige manier, en dat mijn "brief" onderweg was, dan had ik geen enkele reden gehad om "golven" te maken ! bizar bedrijf zenne !!
OK, ondertussen kijk ik via 2x V5-C 😉
Reputatie 6
Badge +2
Men kan het zo gek niet bedenken met de omruil van decoders !

Het zou best nuttig zijn moest men bij PX alle neuzen in dezelfde richting laten wijzen ... het zou een hoop nutteloze administratieve rompslomp vermijden en een hoop minder gefrustreerde klanten

Ik heb de indruk (en niet enkel de indruk!) dat elk departement, afdeling, dienst, buro niet weet wat de status is van wat in een ander depart... etc is gezegd of beloofd aan een klant .. iedereen bemoeit er zich mee en weet schijnbaar niet op welk uitvoeringsnivo zich de situatie bevindt ... Moest ik nu echt gewild hebben, dan had ik al 4 stuks V5-c decoders en allemaal "officieel" .. allez, dakantochni ? LOL !


De ene weet van de andere niet en dat is in alle overheidsbedrijven zo.
Ik zal je eens wat anders vertellen, verschillende keren ben ik eens opgebeld geweest door de marketingsdienst van Proximus om te vragen of ik interesse heb om bij Proximus aan te sluiten en ik heb verdorie al alle producten bij Proximus en als ik vertel dat ik al bij Proximus zit viel die vent precies uit de lucht, ik vraag mij eigenlijk af hoe dat mogelijk is dat ze dat niet kunnen zien dat ik al bij Proximus zit. :?
Miserie miserie miserie :-))
Reputatie 7
Badge +4
Bedankt, maar nu krijg ik de melding dat mijn Login en wachtwoord niet correct zijn, nochtans de gegevens ingevuld die op mijn brief staat

Dag Eddy,

De link die Elsa je gegeven heeft is voor wanneer je een brief krijgt als je je decoder huurt. Maar jij hebt je decoder aangekocht en dus een andere link gekregen, nl. www.proximus.be/huurdecoder. Ik zie dat er een klein typfoutje is in de link die in je originele bericht staat vandaar dat die niet werkte. Moest het toch niet lukken om op deze site in te loggen met de gegevens van je brief, kan je best bellen naar 080022138 en telefonisch een afspraak maken.

Mvg,
Kim

Reageer