Geachte
Onlangs heb ik mijzelf een tweede decoder aangeschaft voor belgacomTV. Ik heb via de website de beschikbaarheid gecontroleerd. Die wees uit dat opnemen en tv kijken tegelijk op beide toestellen mogelijk was.
Tot ik dit ook daadwerkelijk uit probeerde. De belangrijkste zenders kunnen opgenomen worden via "nPVR" maar zenders zoals discovery en Acht niet zonder dit te bekijken. Belachelijk genoeg ging dit wél toen ik nog maar 1 decoder had.
Daarom mijn vraag om niet slechts enkele zenders, maar alle zenders nPVR opneembaar te maken. Ik begrijp dat het commercieel interessant lijkt om een dienst vroegtijdig en maar half compleet uit te brengen, maar voor ons consumenten is het gewoonweg irritant. Sommige zenders wel, anderen niet zodat het een beter product lijkt is misleidend, net zoals de tool op uw site om de beschikbaarheid te controleren. Daar moet heel duidelijk staan wat wel en wat niet mogelijk is, zonder in kleine letters te zetten ' voor sommige zenders/ serieopname niet mogelijk'.
Ook vraag ik mij af wanneer VDSL2 eindelijk eens bij mij mogelijk is. Ik woon in Schoten, op een boogscheut van grootstad Antwerpen. Hoe is het mogelijk dat hier nog een oude ADSL2 lijn ligt? Mijn straat is deze zomer nog opengebroken geweest voor een grondige heraanleg, en nu blijkt dus dat ze terug opengehaald moet worden omdat deze kabel er nog in moet?
Dit alles moest ik trouwens zelf opzoeken, toen ik de tweede decoder ging halen werd er met geen woord gerept over dit alles, dat ik mogelijk niet alle zenders meer kan opnemen en tegelijk iets anders bekijken noch dat HD kijken waarschijnlijk niet mogelijk is! Ik betaal nochtans exact evenveel als iemand die dat wel kan.
Als je het mij vraagt moeten jullie echt eens meer uit jullie ivoren toren in Brussel komen en naar de gewone man in de straat luisteren. Wij verwachten van digitale tv een meerwaarde, nu blijkt dat we niet meer degelijk kunnen zappen, tegelijk opnemen of teletekst makkelijk gebruiken. Leve de vooruitgang! Jullie kunnen nog veel van Telenet leren: zelfs een simpel detail als een streep in de tv-gids die het huidige uur aangeeft kan al het verschil maken! En jullie idee van een update is ook werkelijk laconiek, volgens mij zijn er meer functies verwijderd dan bijgekomen: de groene knop doet niets meer, opnemen via de rec- knop is ook niet meer mogelijk, de verschillende kleuren in de tv-gids moesten er ook aan geloven en het resultaat is ver-schrik-ke-lijk lelijk! Mijn suggestie: doe eerst eens een enquête voor je een grafische update doorvoert.
Ik heb als 19 jarige altijd digitale tv verdedigt tegenover mijn ouders, maar ik moet het jammer genoeg opgeven, op deze moment moet ik ze zelfs gelijk geven: vroeger was het inderdaad beter.
Het haalt mogelijk niets uit, maar goed ik kon toch proberen.
Bladzijde 1 / 1
"lijkt om een dienst vroegtijdig en maar half compleet uit te brengen, maar voor ons consumenten is het gewoonweg irritant."
Hier ben ik allesbehalve akkoord mee.
We mogen ferm blij zijn dat NPVR er al is zoals het nu is! En is beter dan bij alle andere concurrenten.
Maakt het leven voor VEEEEEEEEEEEEEEL mensen gemakkelijker, en mag je wel DE beste verandering ooit in de geschiedenis van Belgacom TV noemen.
binnenkort zullen meer znders toegevoegd worden voor NPVR...
"Ook vraag ik mij af wanneer VDSL2 eindelijk eens bij mij mogelijk is. Ik woon in Schoten,"
Mensen zijn niet helderziende... maw: geef uw gegevens door zodat mensen van Belgacom kunnen kijken.
Hier ben ik allesbehalve akkoord mee.
We mogen ferm blij zijn dat NPVR er al is zoals het nu is! En is beter dan bij alle andere concurrenten.
Maakt het leven voor VEEEEEEEEEEEEEEL mensen gemakkelijker, en mag je wel DE beste verandering ooit in de geschiedenis van Belgacom TV noemen.
binnenkort zullen meer znders toegevoegd worden voor NPVR...
"Ook vraag ik mij af wanneer VDSL2 eindelijk eens bij mij mogelijk is. Ik woon in Schoten,"
Mensen zijn niet helderziende... maw: geef uw gegevens door zodat mensen van Belgacom kunnen kijken.
Ik kan, evenals Bart, uw frustratie heel goed begrijpen. De uitbreiding van het glasvezelnetwerk is een werk van lange adem. Het moet bovendien alrijd in overleg met de plaatselijke autoriteiten gebeuren, die niet altijd bereid zijn deze werken (straten opbeken en zo) zomaar te laten uitvoeren. De nPVR mogelijkheid was inderdaad een ferme stap in de goede rinchting. Het zenderaanbod hiervoor blijft echter voorlopig beperkt tot belgische zenders, waarschijnlijk heeft dit te maken met overeenkomsten met die buitenlandse zenders.
Als de straat nog onlangs opengebroken werd, had de gemeente Schoten hierover overleg moeten plegen met Belgacom. Als hierin weeral geen politieke motieven schuilen van Vlaamsgezinde partijen die Telenet de voorrang willen geven.....Belgacom is immers voor 60% van de Federale staat, die voor hen afgeschaft moet worden...want wat we zelf doen, doen we beter, weet je wel.
Maar misschien kan Eva uitsluitsel geven. Dus zoals Bart zegt, geef hier je login op zodat zij dat voor je kan uitzoeken.
Als de straat nog onlangs opengebroken werd, had de gemeente Schoten hierover overleg moeten plegen met Belgacom. Als hierin weeral geen politieke motieven schuilen van Vlaamsgezinde partijen die Telenet de voorrang willen geven.....Belgacom is immers voor 60% van de Federale staat, die voor hen afgeschaft moet worden...want wat we zelf doen, doen we beter, weet je wel.
Maar misschien kan Eva uitsluitsel geven. Dus zoals Bart zegt, geef hier je login op zodat zij dat voor je kan uitzoeken.
nPVR is een goed idee daar ben ik het mee eens, maar zet dan niet op je site dat het mogelijk is om zenders te bekijken terwijl je opneemt. Nu doen ze het in mijn geval uitschijnen alsof het altijd mogelijk is om tegelijk te zappen en op te nemen, terwijl dit enkel maar voor een bepaald aantal zenders is. dit zou duidelijk op de site moeten staan en niet in kleine lettertjes in een misleidende zinstructuur. Nu betaal ik 6 euro meer per maand terwijl ik minder kan.
Ik wil de gezichten van de mensen in mijn straat wel eens willen zien als ze horen dat de straat weer eens opengebroken moet worden omdat ik wil kunnen opnemen en tv kijken tegelijk xD Moeten ze maar op de juiste stemmen volgend jaar ;)
Soit moesten ze het kunnen opzoeken, m'n login is fa993204
Ik wil de gezichten van de mensen in mijn straat wel eens willen zien als ze horen dat de straat weer eens opengebroken moet worden omdat ik wil kunnen opnemen en tv kijken tegelijk xD Moeten ze maar op de juiste stemmen volgend jaar ;)
Soit moesten ze het kunnen opzoeken, m'n login is fa993204
Beste boehoe,
Ik heb het even voor ne opgezocht, maar heb geen bijkomende informatie voor je: er is nog geen specifieke datum voor uw aansluiting te zien in de voorlopige planning. Concreet houdt dit in dat het alleszins niet voor de komende 12 maanden zal zijn.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Ik heb het even voor ne opgezocht, maar heb geen bijkomende informatie voor je: er is nog geen specifieke datum voor uw aansluiting te zien in de voorlopige planning. Concreet houdt dit in dat het alleszins niet voor de komende 12 maanden zal zijn.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.