Beantwoord

Om veiligheidsredenen is dit toestel geblokkeerd, neem contact op met Proximus

  • 4 juli 2017
  • 2 reacties
  • 676 Bekeken

Sinds vorige vrijdag kan ik geen smsen ontvangen/verzenden, Hetzelfde met oproepen.
Al contact gehad met proximus klantendienst, kaart in andere telefoon gestoken, kaart werkt perfect.
Terug in mijn toestel gestoken, probleem herhaalt zich..
Kan het zijn dat het IMEI nummer om een of andere reden geblokt staat? Al zou dit maar raar zijn..

Mvg
icon

Beste antwoord door Martin 4 juli 2017, 22:21

via dit Forum , kan je ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen, via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Bekijk origineel

2 reacties

Geen reactie Proximus?
via dit Forum , kan je ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen, via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer