om te verkopen + om te helpen grote NUL

  • 4 March 2011
  • 1 reactie
  • 1306 Bekeken

13 januari had ik plots geen internet en t.v.meer.

na een paar pogingen om binnen te geraken ,zeiden ze mij dat het die week niet meer kon gemaakt worden en zou ik moeten wachten tot na het weekend.ik zei daarop dat ze dan die rommel allemaal maar moesten komen halen.toen vroeg een vrouw of ze later terug mocht bellen ,waarin ik toestemde.later belde ze me terug dat ze het diezelfde dag nog zouden komen maken(een buiten firma zeiden ze)tegen een vergoeding van mij.ik zei duidelijk dat dit niet kon en na een tijd zei ze dat het in orde was en dat zij het niet zou aanrekenen.nu was er enkel een stekkertje uitgetrokken omdat er eerder die dag een technieker bij iemand anders van het appartementsblok was geweest en mijn stekker had uitgetrokken en die van die andere er had ingestoken.nu echter krijg ik de rekening wel gepresenteerd.BEDANKT BELGACOM IK GA ZO SPOEDIG MOGELIJK TERUG NAAR TELENET ,VEEL KLANTVRIENDELIJKER EN MENSELIJKER.ik moet betalen voor iets wat zij met (opzet )hebben misdaan.


1 reactie

Beste,

Graag wat meer info,

1) was de interventie tijdens de kantooruren of buiten de kantooruren / weekend?

2) Lag de fout effectief aan de invoer van jou appartement in de kelder, of boven bij jou binnen?

Indien de interventie buiten de kantooruren / in het weekend is dien je altijd een forfait te betalen.

De info die men aan de telefoon gegeven heeft is dus foutief.

Indien de fout zich op het BGC netwerk bevind dien je hiervoor niet te betalen, enkel indien van toepassing, de forfait buiten diensturen...

Best kan je je even tot de klantendient richten om te vragen of er hier niets aan gedaan kan worden.

Mvg.

Kristof

Reageer