Om de haverklap "geen signaal"

  • 4 February 2014
  • 0 reacties
  • 3744 Bekeken


Belgacom, YOU SUCK!


De laatste weken krijg ik dus constant 'geen signaal' meldingen. Op willekeurige tijdstippen en zowat elke dag...


Om het nog plezanter te maken, valt het signaal meestal uit tijdens een programma, om dan doodleuk weer aan te springen tijdens de reclame en er vervolgens weer vandoor te gaan...


Verleden jaar is die zever ook gebeurd en heb ik na verschillende keren bellen en vooral laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten toch hulp gekregen via tel. Alles gedaan wat men zei en het werkte... een paar dagen. Uiteindelijk maar naar de Belgacom winkel gegaan om een andere decoder... Alles goed en wel voor een aantal maanden en nu is het al een paar weken dezelfde toestand. Ik heb alles al geprobeerd wat er te proberen viel, dus ik ga geen uren meer proberen om binnen te geraken en dingen doen die toch geen zin hebben.


Naar de Belgacom winkel lopen mogen jullie ook vergeten. Het is jullie brol waarvoor ik betaal, dus jullie moeten het maar oplossen, denk ervan wat jullie willen. Stuur ons een technieker, de naam waardig. niet die pipo die hier al een paar keer geweest is, en als uiteindelijk antwoord komt met 'da's normaal, ik heb dat probleem thuis ook'. Hij moet ook zijn eigen vuiligheid opkuisen, vanalles openvijzen en dan zelfs niet deftig terug dichtdoen en nog eens alles laten rondslingeren en er dan nog geld voor durven vragen ook...


De oplossing is simpel, jullie sturen iemand die het GRATIS komt oplossen en that's it. Kom ook niet af met doe eens dit of doe eens dat, vergeet het!


Jullie toestellen, jullie probleem, mijn geld!


FIX IT!

0 reacties

Geen reactie

Reageer