Skip to main content
Hallo Belgacommers,

Op dit moment heb ik een downloadsnelheid van 1,8Mbps als ik naar Belgacom TV kijk (en dit als er slechts 1 persoon aan het internetten is).

Voor een internet comfort abonnement zit ik hiermee zeer ver van de vooropgestelde downloadsnelheid van 12 Mbps.

En ja, ik weet dat deze snelheid van een aantal factoren afhangt, en ja, ik heb de beschikbaarheid nagekeken.

Waar ik woon, is deze niet beschikbaar (was ik zelf ook al achtergekomen).

Wat mij het meeste interesseerd is het volgende:

- Wanneer komt VDSL beschikbaar voor mij (de site geeft hievoor geen datum of vooruitzicht).

- Kan ik mij laten aansluiten op VDSL tegen betaling? (gelezen op dit forum, maar vindt dit niet terug op de site van Belgacom)

- Indien ja, beschik ik dan over HD-zenders en een downloadsnelheid van 12 Mbps?

Vriendelijke groeten.

fc938927

- voor de eerste vraag verwijs ik door naar Eva of de klantendienst

- voor de tweede vraag, als het niet beschikbaar is kunnen ze u niet aansluiten. u zal moeten wachten tot de vereiste technologie aanwezig is

- derde vraag niet van toepassing helaas

mvg

Hallo Xenne,

Bedankt voor je reactie. Ik had mijn vraag al doorgestuurd naar Eva.

Als ik "zal moeten wachten tot de vereiste technologie aanwezig is", hoop ik van Eva of de klantendienst op zijn minst een datum te krijgen tot wanneer ik zal moeten wachten.

Langs de andere kant vindt ik het wel een giller als men een quick poll uitvoert met de vraag "Welke van de volgende voorstellen zou u stimuleren om Belgacom TV aan te bevelen bij uw kennissen?", maar een snelle internetverbinding (4 Mbps is toch wel een minimum, niet?) staat niet tussen de opties.

Belgacom heeft een goede service en dito aanbod voor digitale TV, maar de internetsnelheid is echt niet te pruimen.

Ik hoop dat die VDSL er zo snel mogelijk komt.

Groetjes

goeieavond https:///people/7db6abdbc9

ik hoop het voor u & met u

belgacom tv in combinatie met adsl lijkt me niet aangenaam

belgacom is druk bezig het vdsl2 netwerk uit te bouwen, maar ze kunnen niet overal tegelijk zijn, bovendien laten de gemeenten de vereiste werken soms niet toe....

hopelijk tot op vdsl2

mvg

Beste Popolo,

Helaas is er nog geen vooruitzicht voor VDSL2 in uw directe omgeving.

Mvg,

Eva.

Reageer