Begin november heb ik een aanvraag gedaan voor een nummeroverdracht van de smartphone (gestolen tijdens verlof en geregistreerd bij telenet) van mijn vrouw.
Op 19/11 kreeg ik een brief van proximus met een SIMkaart met het bericht dat ze zouden contact opnemen met telenet om de oude buiten werking te stellen.
Ondertussen heb ik ongeveer 10 keer gebeld met verschillende operators die me allemaal vertelden dat alles normaal verloopt en dat ik binnen de 48 uur mijn telefoon zou kunnen gebruiken.
Ik ben naar de telenet winkel met mijn verhaal. Die gaven mij een simkaart nummer mee en zegden als ik deze aan proximus zou geven dat er zeker geen probleem meer zou mogen zijn.
Ik heb deze doorgebeld en opnieuw de verzekering gekregen dat alles zou worden opgelost.
Niet dus. Ik ben naar de proximuswinkel in Geel geweest met mijn verhaal en die zou het oplossen.
Niet dus. Nogmaals gebeld met de diensten die het binnen de 48 uur zouden oplossen.
Niet dus. Ondertussen zit ik nog altijd met een smartphone en een simkaart die niet gebruikt kan worden en kennen de meeste mensen van het call-center reeds mijn verhaal.
Ik krijg NOOIT een telefoon terug waarom het probleem niet kan opgelost worden.
Misschien is de enigste mogelijke oplossing mijn mobilus S dan maar op te zeggen en terug naar telenet te verhuizen. Of weet iemand een andere oplossing.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: Op basis van de "centrale database"
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
kan je nagaan bij welke operator het nummer eventueel nog toebehoort
Het nummer blijft hoe dan ook 6 maand bestaan voor hergebruik, zelf al is die vrij gegeven door de operator.
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/klachten-problemen/vertraging-bij-uw-nummeroverdracht
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
kan je nagaan bij welke operator het nummer eventueel nog toebehoort
Het nummer blijft hoe dan ook 6 maand bestaan voor hergebruik, zelf al is die vrij gegeven door de operator.
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/klachten-problemen/vertraging-bij-uw-nummeroverdracht
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.