Beste,
Gisteren kreeg ik een sms dat m'n abonnement werd overgeschakeld naar het nieuwe Mobilus abonnement. Sindsdien heb ik geen enkel bereik meer. Na gisteren 1u30 aan de lijn te hebben gehangen met de klantendienst en de belofte dat het vandaag terug zou werken, werkt er nog steeds niets. Nu blijkt zelfs dat m'n nummer volledig afgesloten is en dat m'n account in MyProximus zelfs werd verwijderd. Alle facturen zijn betaald.
Gisteren werd er me ook verzekerd dat ik de dienst vandaag 11/11 zou kunnen bereiken, niet dus...
Het zoveelste probleem met m'n Proximus abonnement op rij...
Kan iemand er voor zorgen dat m'n nummer en account terug geactiveerd wordt? (Zonder dat ik terug door 11 menu's moet, en 1u30 aan de lijn moet hangen met 10 mensen om dan toch niet geholpen te zijn)
Bladzijde 1 / 1
Dag jore,
Welk gsm nummer betreft dit? Je kan dit eventueel privé doorsturen.
Groetjes,
Antonella
Welk gsm nummer betreft dit? Je kan dit eventueel privé doorsturen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.