nu beginik ECHT BEU te worden

  • 2 July 2012
  • 5 reacties
  • 428 Bekeken

19 april dien ik een klacht in omdat ik geen Tablet kan huren (omdat wergever mijn internet betaald?)

Belgacom wijst deze klacht gewoon af.

Ik laat eennieuwe klacht registreren maar buiten een wekelijkse mail dat deze nog in behandelin is, gebeurt hier niks mee.

Ik lanceer vorige maand hier een klacht omdat ik bovenstaande klacht niet kan zien in mijn e-services, Eva beloofd dit op te nemen maar.....weer niks,

2 weken terug bel ik nr de klantedienst en EIS registratie van mijn klacht, eindelijk zie ik de klacht staan op E-service met status "in behandeling"en einddatum 30/06 er was hoop



HELAAS VANDAAG NOG STEEDS GEEN ANTWOORD NOG STATUSUPDATE! BELGACOM MOET DIT ECHT ZO LANG DUREN???

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Euh? Kan idd niet bij split-billing (werkgever die gedeelte betaalt) en zal ook dusdanig in de voorwaarden staan.
Dat werd blijkbaar ook aan u gemeld.
Waarom dien je dan opnieuw een klacht in?
Beste Thomas,

Er is reeds een antwoord via de ombudsdienst gegeven.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1
Voordelen kunnen zelden gecumuleerd worden...
En daar gaat nu net de hele discussie om, dit is een voordeel dat door de werkgever aan de werknemer wordt toegekend. BGC kent hier geen enkel voordeel toe daar de werkgever dezelfde tarieven betaalt als een gewone particulier...

Ik wacht nog altijd op een reactie van BGC op mijn reactie op hun reactie op mijn klacht hierover :-)
Reputatie 2
Badge +1
Je kan wel genieten van een extra korting op je pack... maar idd niet van de gratis tablet.

En eerlijk: denk dat je geen antwoord meer moet verwachten aangezien BGC blijkbaar zijn standpunt (en volledig in lijn met de voorwaarden!) duidelijk gemaakt heeft.

Reageer