Beantwoord

nPVR opnames verdwenen

  • 22 September 2016
  • 8 reacties
  • 237 Bekeken

Hallo iedereen,

vervelend probleempje momenteel, iemand die hier ook al mee te maken gehad heeft (en oplossingen kan aanbieden?) Ik bezit 2 decoders, allebei versie 4. Van de één op de andere moment zijn er gedane opnames (npvr dus op proximus servers) verdwenen uit mijn opnamelijst. Ik weet zeker dat ikzelf ze niet gewist heb. Fact reset van de decoders is reeds geprobeerd, modem BBOX3 ook stroomloos gezet en daarna terug de decoders aan. Niks brengt nog zoden aan de dijk. Contact opgenomen met PXM via privé bericht. Krijg ik enkel als antwoord dat men geen verdwenen opnames ziet. Ook vraagt men of ik mijn modem en decoder al eens gereset heb ( Terwijl ik dit reeds expliciet vermeld had in mijn bericht, zo krijg je de indruk dat men uw probleem maar met een half oog bekijkt...) Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Aangezien het om opnames gaat van verschillende series gaat me dit centjes kosten als ik dit moet opvragen via on demand terwijl ik er niks kan aan doen.

Frappant detail: als ik proximus tv bekijk via de app op mijn tablet dan zie ik WEL de bewuste opnames nog staan. Echter, bekijken lukt niet want ik krijg de melding " Oops, er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw". PXM moet dus toch ook wel die opnames zien ??
icon

Beste antwoord door KimB 14 October 2016, 17:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Vincent,

Ik heb geantwoord op je privé bericht, zodat je iets meer informatie kan geven, ik ga voor je laten nakijken wat er precies fout loopt.

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Dank u wel Kim voor het antwoord. Volgende details kan ik kwijt: het gaat om 2 afleveringen van "De Ridder" op één, en "Helden" op ketnet (aantal aflevering kan ik niet correct zeggen, deze spelen wel af op te tablet in tegenstelling tot "De Ridder". Mogelijks ontbreken er nog afleveringen maar daar hecht ik al minder belang aan.
Intussen is er al heel wat nagekeken en geregeld door PXM waarvoor mijn oprechte dank. Bij nazicht van de logs bleek inderdaad dat er problemen zijn bij mijn V4. Men heeft een swap geregeld waardoor ik nu een V5 in bezit heb. Hierdoor kan ik de opnames terugvinden en bekijken zoals voorheen. Echter, ik heb nog 1 decoder V4 en bij deze heb ik dus ook dezelfde problemen (opnames worden uitgevoerd, te zien aan het bolletje in de tv gids en blijken achteraf niet meer terug te vinden). Kan er voor deze ook een swap geregeld worden?
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga eerst eens navragen of er al een oplossing in zicht is voor die bug, ik laat je iets weten als ik antwoord krijg.

Kim,

Het Proximus team.
KimB, heb je intussen reeds meer informatie ontvangen?
Reputatie 7
Badge +4
Er is nog geen oplossing in zicht voor de bug, dus we gaan je andere decoder ook swappen. Kan je via privé bericht nog eens de k-code sturen van het kiala punt waar de nieuwe decoder naartoe mag? En ook nog eens zeggen naar welke gsm de sms mag verstuurd worden?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim,

Het Proximus team.
Beste Kim,

Via Privé bericht heb ik jullie de nodige gegevens bezorgd. Mijn dank aan jullie om voor een oplossing te zorgen.

Met vriendelijke groet,
Vincent
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het bericht gezien, en heb de nieuwe decoder aangevraagd ;-)

Mvg,

Kim

Reageer