vervelend probleempje momenteel, iemand die hier ook al mee te maken gehad heeft (en oplossingen kan aanbieden?) Ik bezit 2 decoders, allebei versie 4. Van de één op de andere moment zijn er gedane opnames (npvr dus op proximus servers) verdwenen uit mijn opnamelijst. Ik weet zeker dat ikzelf ze niet gewist heb. Fact reset van de decoders is reeds geprobeerd, modem BBOX3 ook stroomloos gezet en daarna terug de decoders aan. Niks brengt nog zoden aan de dijk. Contact opgenomen met PXM via privé bericht. Krijg ik enkel als antwoord dat men geen verdwenen opnames ziet. Ook vraagt men of ik mijn modem en decoder al eens gereset heb ( Terwijl ik dit reeds expliciet vermeld had in mijn bericht, zo krijg je de indruk dat men uw probleem maar met een half oog bekijkt...) Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Aangezien het om opnames gaat van verschillende series gaat me dit centjes kosten als ik dit moet opvragen via on demand terwijl ik er niks kan aan doen.
Frappant detail: als ik proximus tv bekijk via de app op mijn tablet dan zie ik WEL de bewuste opnames nog staan. Echter, bekijken lukt niet want ik krijg de melding " Oops, er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw". PXM moet dus toch ook wel die opnames zien ??
Beste antwoord door KimB
Bekijk origineel