NPVR opname 1minuut

  • 3 December 2011
  • 4 reacties
  • 1593 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Heb een tijd geleden Star trek opgenomen (npvr), wou vandaag kijken maar de opname was maar 1 minuut lang. Zelfde met opname van vorige week (jenifers body), ook maar 1minuut opname. Alles staat OK dus de opname ziet er in het menu OK uit, alleen duurt die maar 1 minuut. Nog mensen met degelijk probleem de laatste tijd ?

gr Peter

(FA588596)

PS. box is V3 en wordt regelmatig eens van het net gehaald.

4 reacties

je kan altijd eens een factory reset van de decoder doen zie op mijn blog HIER
Reputatie 3
Badge +2
Ik reset de decoder regelmatig (stopcontact eruit) maar nog niet gedaan zoals op je blog, aan de andere kant, het komt niet altijd voor. Probleem is dat ik dus niet kan zien waarom Wenkbrauw ophalen. Ik kan het niet reproduceren.
Badge +1
ik heb met mijn restaurant ook een probleem als ik die in serieopname opneem en ik doe dit op 2 decoders van de drie tijdens mijn restaurant staat er dat het aan het opnemen is maar als je die dan effectief wil bekijken gaat dit niet. Er staat een kruisje naast. Dit op bijde decoders. Familie staat ook in serieopname op 3 decoders daar is geen probleem mee.
Reputatie 3
Badge +2
Maar bij mij staat er bij de opname zelfs geen kruisje, alleen is er maar 1 minuut opgenomen.

Reageer