Skip to main content
Gisteravond waren die opnames écht niet te bekijken. Het lag zeker niet aan de Ruckusadapters, de decoder, de modem, want live kijken gaf geen enkel probleem, en naar de PVR(harde schijf) opnames van die avond kijken ook niet. Het was dus de streaming van de servers die misliep (zowel bij het bekijken van oudere als van recente opnames). Deze morgen liep alles terug normaal; nog iemand last van gehad ?
heb gisterenavond enkele nPVR's bekeken zonder problemen eigenlijk... het enige ongemak dat ik ervaar is dat bij het doorspoelen het beeld stil blijft staan, maar daar kan ik mee leven

mvg

Dit heeft waarschijnlijk iets met de V3 te maken want dat het beeld blijft stilstaan heb ik niet voor met de V4.

groetjes,

Elsa

ja Elsa, ik heb idd een V3 decocer... hoe dat ge het weet.......

mvg

De V4 heeft dubbel zoveel RAM en een snellere processor, maar ik heb er geen ervaring mee. Mijn V3 is nu al bijna 3 jaar oud, en buiten dat stilstaand beeld bij het doorspoelen van nPVR-opnames (een paar maal op pauze en terug op play duwen lost dat meestal op, en een SD zender opzetten tijdens het kijken) geeft die nooit echt problemen. Deze morgen was het toch al weer gedaan en alles liep normaal zonder storingen, dus 't zal wel een lokaal serverstreamingprobleem (wat een woord!) geweest zijn.
Met het blijven staan tijdens het doorspoelen heb ik ook geen probleem. (V4) Enkel heb ik een probleem als je aan het doorspoelen bent en het programma begint terug, dat je op play drukt en dat hij ofwel een minuut (ofzo) terug/verder spoelt. Dus als hij begint te spelen moet ik ofwel nog wat doorspoelen of terugspoelen. Vind ik soms wel zeer verveldend. Het is gelijk of dat de server te traag reageert op de acties die je met uw afstandsbediening doet.

Reageer