NPO zenders technische storing

  • 2 December 2016
  • 15 reacties
  • 576 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
De afgelopen week zijn de 3 NPO zenders regelmatig niet te bekijken wegens een technische storing, ook nu weer, vrijdag 2 december 21.40. Wat is hier aan de hand?

15 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Misschien aan het overzetten naar HD ?
Reputatie 7
Badge +1
Ze zenden weer uit. Helaas nog niet in HD.
Reputatie 6
Badge +1
Ja ze zijn weer terug, valt dus regelmatig voor sinds deze week
Reputatie 7
Badge +1
Klopt helemaal regelmatig mee gemaakt deze week. Misschien zijn er wel wijzigingen op til. Via asta zijn de NPO zenders ook alleen maar in HD.
Reputatie 6
Badge +1
Dat zijn de signalen die PX gebruikt en dan downscaled naar SD
Reputatie 1
Gisteren wou ik College tour bekijken op NPO > geen NPO uitzending via proximus tv voor de zoveelste keer deze week.
Deze morgen heb ik een dvb t camping antenne die ik nog had liggen aangesloten op mijn tv om eens te proberen wat er zoal mogelijk is via dvb t en tot mijn verwondering ontvang ik één, canvas, enkel kinderzenders verschillende radiozenders en ALLE 3 de NPO zenders.
Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik Proximus tv betaal als ik via stevie free en dvb t een serieus Nederlandstalig aanbod heb.
Reputatie 7
Badge +2
Gisteren wou ik College tour bekijken op NPO > geen NPO uitzending via proximus tv voor de zoveelste keer deze week.
Deze morgen heb ik een dvb t camping antenne die ik nog had liggen aangesloten op mijn tv om eens te proberen wat er zoal mogelijk is via dvb t en tot mijn verwondering ontvang ik één, canvas, enkel kinderzenders verschillende radiozenders en ALLE 3 de NPO zenders.
Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik Proximus tv betaal als ik via stevie free en dvb t een serieus Nederlandstalig aanbod heb.


Als je in een grensgebied woont kan je vaak zenders van de buren ontvangen. Bij de Franse grens is het aanbod zelfs nog groter. Daar ontvang je alle zenders van het TNT pakket in HD (meer dan 20 zenders) en daarbij zijn ook heel veel films en series in originele versie te bekijken, dus niet gedubd.

En als je online wat rondkijkt is er nog veel meer gratis aanbod, sommige met Nederlandse ondertitels. Je kan altijd es kijken op mijn website (zie handtekening).
Reputatie 6
Badge +2
Gisteren wou ik College tour bekijken op NPO > geen NPO uitzending via proximus tv voor de zoveelste keer deze week.
Deze morgen heb ik een dvb t camping antenne die ik nog had liggen aangesloten op mijn tv om eens te proberen wat er zoal mogelijk is via dvb t en tot mijn verwondering ontvang ik één, canvas, enkel kinderzenders verschillende radiozenders en ALLE 3 de NPO zenders.
Eigenlijk vraag ik me nu af waarom ik Proximus tv betaal als ik via stevie free en dvb t een serieus Nederlandstalig aanbod heb.


Dan moet je je conclusies uittrekken en als je tot de vaststelling komt dat Proximus TV voor u overbodig is dan moet je Proximus TV maar opzeggen en verder kijken via die Stevie en DVB-T maar of je dan nog programma's zal kunnen opnemen dan zal een andere kwestie zijn alhoewel er DVD recorders zijn die een DVB-T tuner bevatten.
Reputatie 7
Badge +1
Gewoon wachten tot begin 2017. PX heeft laten weten dat dan de NPO zenders in HD gaat uitzenden.
Reputatie 6
Badge +2
Gewoon wachten tot begin 2017. PX heeft laten weten dat dan de NPO zenders in HD gaat uitzenden.

Eerst zien en dan geloven zegt de blinde.
Reputatie 7
Badge +2
Er is weer aan en af beeld bij de NPO zenders. Kan dat nu gewoon es geen enkele dag zonder onderbrekingen? Kijk hier iemand naar bij jullie technische ploeg? Het is echt vervelend aan het worden.
Reputatie 7
Badge +1
Heb een prive bericht naar een PX manager van het forum gestuurd. Nog geen antwoord. Niet belangrijk genoeg zeker.
Reputatie 7
Badge +4
We hebben enkele acties ondernomen en het probleem zou nu van de baan moeten zijn. Mijn excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +1
We hebben enkele acties ondernomen en het probleem zou nu van de baan moeten zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

Bedankt voor de service. En wanneer zijn de zenders in HD.
Reputatie 7
Badge +4
Daar kan ik jammer genoeg op dit moment geen antwoord op geven.

MVG,

Wim

Reageer