Beantwoord

NPO Teletekst

  • 4 September 2017
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Mijn eerste schreden:
Om een duistere reden schijnt het 'normaal' te zijn dat de Nederlandse teletekst alleen via NPO-3 kan worden gezien; zo leerde ik bij telefonische navraag dienst storingen.
Bij NPO-1/2 krijg je: Teletekst niet beschikbaar. Is Proximus bereid hierwat aan te doen?
I.a.v. je gewaardeerde reactie, Hans
icon

Beste antwoord door KimB 4 September 2017, 12:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
op npo1&2 kan je ook ondertiteling krijgen, als je naar de zender aan het kijken bent en op ok drukt, kan je via de menu de ontertiteling op nl zetten.
Dank voor uw antwoord, maar het gaat mij niet zozeer om de ondertiteling als wel de hele teletekst.
Reputatie 7
Badge +4
Excuses hiervoor, de teletekst zou ook nog gewoon moeten werken hoor. Ik heb het hier net even getest op NPO1 en krijg de teletekst pagina gewoon te zien. Kan je je decoder eens resetten en daarna nog eens testen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Inmiddels raak ik wat wijs in de site. In een voorgaand topic zeggenze dat het bij sommige decoders niet en bij andere wel werkt (Waarom dat is weet niemand...). Ik heb er twee verschillende, zal het uitproberen.
Opnieuw bedankt, Hans

Reageer