Via My Proximus is het op dit ogenblik niet mogelijk om een licentie te verwijderen.
Als de 5 licenties gebruikt zijn, word je dadelijk naar Norton Familiy overgeschakeld.
Met de nieuwe website van Proximus zijn een aantal opties niet meer van toepassing.
Dat is echt jammer!
Bladzijde 1 / 1
Hey MayRo, klopt. Dit is een probleem waar we samen met Norton voor een oplossing aan het zoeken zijn. Ik verwacht deze spoedig. Wanneer deze oplossing er is, zal je terug vanuit MyProximus de installatie hervatten. Wanneer de 5 licenties zijn opgebruikt, zal je tijdens de installatie een licentie kunnen overzetten.
Een tussentijdse workarround is zelf je licenties beheren via de Norton Manage webpagina. Hier kan je je licenties volledig beheren en dus ook verwijderen.
Een tussentijdse workarround is zelf je licenties beheren via de Norton Manage webpagina. Hier kan je je licenties volledig beheren en dus ook verwijderen.
Hallo ThomasP,
Bedankt voor dit antwoord.
Na één week bellen en mailen heb ik eindelijk de weg gevonden om een licentie te verwijderen zodat ik opnieuw een licentie kan activeren.
Nogmaals bedankt voor dit duidelijk antwoord en de bruikbare link.
Bedankt voor dit antwoord.
Na één week bellen en mailen heb ik eindelijk de weg gevonden om een licentie te verwijderen zodat ik opnieuw een licentie kan activeren.
Nogmaals bedankt voor dit duidelijk antwoord en de bruikbare link.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.