Norton Security meldt "binnenkort beschikbaar"

  • 19 August 2017
  • 5 reacties
  • 300 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
wat betekent dit:


Dit is op windows 10

wat gebeurt er nog :
- norton werkbalk verdwijnt
en
- scannen lukt niet meer

Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt of weet wat de oorzaak is?

Meer weet ik voorlopig niet daar dit niet op mijn PC is en ik nog niet ter plaatse ben geweest.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
ik had al gegoogled maar nu nog eens extra met betere trefwoorden en dan vind ik:

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/norton-security-360-werkt-niet-meer-39916
en
https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v121183027_EndUserProfile_nl_nl

Dat wordt wellicht enkele uurtjes zuchten aan die pc
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem ☹️ "Binnenkort beschikbaar" meldt Norton terwijl deze 2 dagen geleden nog perfect werkte.... Ik heb geprobeerd van opnieuw te installeren zonder resultaat. Hebben de bovenstaande stappen bij jou gewerkt?
Reputatie 6
Badge +3
Toeval wil dat de pc 2 dagen niet gebruikt werd.
Dan heb die gestart om te herstellen en er was geen probleem meer!!
Raar maar waar...
Misschien moeten we "binnenkort beschikbaar" wel héél letterlijk nemen, ...
Misschien is het een of andere Windows update of Norton update die nog bezig is.
Ik weet het ook niet. Alleen blij dat ik geen uren bezig ben geweest met verwijderen en installeren. Want dat duurt nogal op een oude pc.
Bedankt voor je antwoord. Ik zal eventjes geduld hebben en volgende week komt de technicus toch langs omdat we verhuizen. Als norton dan nog niet werkt, kan de technicus het maar oplossen. Trouwens voor 59€ bij verhuis mag er toch service worden geleverd hé 🤔
Ik gebruik al jaren lang Norton op mijn laptop's oude en nieuwere, en heb toch nog nooit problemen mee gehad, daarentegen mijn vader heeft ook, nu al veel jaren terug, eens alles moeten verwijderen en daarna hun uninstall program moeten laten draaien (anders lukte de herinstallatie niet) en dan opnieuw installeren en sindsdien ook geen problemen meer gehad.
Zelfs tijdens de upgrades naar Windows 8 en 8.1 geen miserie gehad (toen waren er ook veel die problemen hadden met Norton na de upgrade)

Reageer