norton pc security

  • 3 May 2011
  • 7 reacties
  • 1171 Bekeken

ik heb sinds juni vorig jaar start to surf nu zie ik dat er om de 2maand 10€ hiervoor aangerekend word maar ik heb nooit van deze dienst gebruik gemaakt nu belde ik daar deze week voor en ik vroeg om mij deze bedragen terug te storten maar de medewerker die ik aan de lijn kreeg zegde dat ,dat niet kon want dat belgacom dat niet kon zien of ik deze dienst geactiveerd had ,heeft er iemand het juiste antwoord voor mij op deze vraag vriendelijke goet Bistje.

7 reacties

Bij het Start2Surf pack zit inderdaad PC Security pack erbij, staat ook op de papieren die mee in de doos zitten van het Start2Surf pakket. Alsook de mededeling dat wanneer uw 'gratis' internet betalend word, U ook voor PC Security dient te betalen. Heeft U een antivirus op de computer staan? Zo ja, welke? Indien dit Norton is (die standaard dus meegeleverd is) dan betreft dit je PC Security pakket.

Mvg
ik heb norton nooit op mijn pc gehad maar er wel altijd voor betaald ik gegruik microsoft security essentials ik heb nu wl het abonnement afgeloten ik hoop dat het zo nu in orde is lieve groet bistje
is deze norton nu voor altijd afgesloten want ik maak daar nooit gebruik van men zou mij een schritelijk bewijs sturen dat het niet meer zou gefactureerd worde maar dat heb ik nooit gekregen graag een anwoord aub mvg josepha
Beste bistje,

Bij het start2surf@home aanbod is 1 jaar gratis pc security inbegrepen.

Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.).

Dan zal ik eens nakijken of deze optie ondertussen verwijderd werd.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Eva mijn klantnr is000.205.724 mijn naam is josepha verbist mijn telnr is 03.322.18.46 ik wacht nu stil op uw reactie met vrg josepha
Eva en mijn gsm nr is 0479592248 dat was ik vregeten in mijn vorige mail klantnr 000.205.7240met vgr mevr verbist
Beste bistje,

De pc security werd inderdaad reeds op 5/7 verwijderd.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer