Beantwoord

Norton Mobile Security


hoe kan ik Norton Mobile Security uitschakelen op mijn account ? Ik heb me deze telefonisch laten aansmeren , maar wil er eigenlijk van af. Eerste maand was gratis en om op te zeggen moet ik gewoon iets aanvinken op mijn account, maar ik vind daar niks van terug. Hoe geraak ik hier nu van af ?
icon

Beste antwoord door Elsa 26 April 2016, 14:21

Bekijk origineel

12 reacties

Heb je al geprobeerd via MyProximus
Reputatie 7
Badge +6
Om een bestaande Norton-licentie te annuleren, zou u moeten langsgaan in een verkooppunt of de klantendienst contactere (volgens. de support site).

Zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_licence/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/een-licentie-van-norton-overzetten-kopen-of-annuleren.html
Kan dat nu nog altijd niet via MyProximus, aankopen natuurlijk wel !
Ik denk dat ik het gevonden heb, via de site 🙂
Je kan inderdaad altijd iets opzeggen via => Opzeggen
Maar altijd goed specifiëren wat je enkel en alleen wilt opzeggen en de rest behouden, om niet voor verassingen komen te staan
het is in orde, heb al bevestingsmail ontvangen 🙂
Heb je het via de link => Opzeggen gedaan?
als ik via "opzeggen" ga, zie ik niets van Norton staan, enkel voor abonnementen enzo .... ik had het gedaan via my proximus, en beetje , en zo uitgekomen op "mijn Norton produkten", daar heb ik dan aangevinkt dat ik geen Norton wil.
Reputatie 7
Badge +6
Dat zou men dan op de support pagina wel moeten aanpassen, want via MyProximus is toch veel logischer en ... sneller.
@Duchess

Ah ok, dat is wat ik dacht dat het via MyProximus ook kon, ik was misleid door Marleen haar antwoord :-)
bedankt voor de feedback trouwens, zo zijn we terug zeker dat het via MyProximus kan.
groetjes Elsa
Reputatie 7
Badge +6
HA, en ik was misleid door Proximus zelf! (enfin, de support site) 😳
de ene misleidt hier de andere :-))
Op de Prox site staan nog hier en daar fouten hoor en zaken die niet aangepast zijn, maar ja wie maakt er nu geen fouten!-)

Reageer