Beantwoord

Norton met windows 10

  • 26 March 2016
  • 31 reacties
  • 1660 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Ondertussen Windows 10 terug opnieuw geïnstalleerd en ook Norton. Nu werkt het perfect.
In W10 zat iets niet goed sinds installatie van Norton.
Hoe en waarom en wat, is natuurlijk de vraag, maar ik denk dat daar niemand het juiste antwoord weet. Waarschijnlijk Murfy.
Als het fout kan lopen, loopt het fout.
Ik had ook problemen met de eerste upgrade naar windows 10 dan wel niet met Norton, maar af en toe vastlopen van de laptop en na opnieuw installeren liep ook weer alles normaal en waarom het dan niet meer gebeurd ja daar heb ik mij niet meer om druk gemaakt, als het maar werkt. hé 😉
Ondertussen Windows 10 terug opnieuw geïnstalleerd en ook Norton. Nu werkt het perfect.
In W10 zat iets niet goed sinds installatie van Norton.
Hoe en waarom en wat, is natuurlijk de vraag, maar ik denk dat daar niemand het juiste antwoord weet. Waarschijnlijk Murfy.
Als het fout kan lopen, loopt het fout.


Hetgeen te bewijzen was .. als ik zeg dat men met een kaduuke Windows zit dan snapt er niemand dat en dat men met Windows 10 niet noodzakelijk door de oude hoepels van re-install hoeft te springen omdat W10 nu eenmaal anders in mekaar zit, dan snappen ze dat nog minder ... enfin, 't sop is de kool niet meer waard.
Inderdaad het is allemaal 't sop van de kolen niet waard als het met een gewone herinstallatie terug werkt, is dit tenslotte het voornaamste en zelf zonder je echt te moeten verdiepen.
Het was bij mij ook zo direct in orde en sedertdien geen enkel probleem meer gehad en hopelijk blijf ik nog lang van een kaduuke windows gespaard ;-)))
Eigenlijk heb ik persoonlijk van windows8 , windows8.1 en w10 totaal geen klagen het draait allemaal zonder problemen en ik zou het liefst zo houden ook, al wordt er nochtans door mij op alle gebied veel mee geëxperimenteerd.
Badge
Sinds mijn installatie van Norton op mijn laptop met Windows 10, is deze niet meer te gebruiken. Het duurt enorm lang voor iets op te starten
BITDEFENDER veel beter en snel !geen problemen met W10 ! en niet te vergeten nog goedkoper ook .
helaba, Ik heb geen probleem met Norton op windows 10, gaat zelf vlugger dan onder w8.1 ‼
Nog iemand met een kaduuke windows als het zo zit :-))))

Reageer