Skip to main content
ik heb al jaren northon security

onlangs is er een update gedaan voor echte hd tv

sindsdien begon ik melding te krijgen dat mijn northon na zoveel dagen zou stoppen

contact genomen de befaamde 0800 hopeloos echt hopeloos

intussen geen security meer is nu al 3 weken dat ik met dit probleem bezig ben

ik zou kunnen de sleutel opnieuw ingeven op northon , vroeger zag ik dat staan in mijn proximus nu niet meer

betaal er wel nog voor

man man wat te doen
Dag Patrick,



kan je dit eens mailen via volgende link, dan komt dit op de juiste dienst terecht:



https://www.proximus.be/support/nl/personal/zwpr_support/cr_contact.html



MVG,



Wim
DAG WIM

ik ben al weken bezig met stom probleem

je zou echt bang zijn iets te vragen bij proximus want je geraakt iedere keer verzeild in problemen

Een simpele aanpassing van kwaliteit van tv beeld en je bent vertrokken met een nieuw probleem, ergste is dat dit weken duurt , frustraties, telef en tijd inkruipt

ik heb gedaan wat je vroeg en de vraag nog eens gesteld op de link die je opgaf

maar jammer om zeggen een bedrijf die telefonie aanbied en zo moeilijk om een medewerker te bereiken is echt niet normaal

je zou binnen de minuut iemand aan de lijn moeten hebben, en minsten binnen de dag van je probleem geholpen zijn.

Maar als je al eens iemand aan de lijn krijgt dan word je doorverwezen en kan je opnieuw het hele computer gestuurde menu aflopen.

Ik begrijp niet dat dit ten tijd van nu nog altijd kan, echt misbruik van klanten.

hoop op beter

Reageer