ik heb al jaren northon security
onlangs is er een update gedaan voor echte hd tv
sindsdien begon ik melding te krijgen dat mijn northon na zoveel dagen zou stoppen
contact genomen de befaamde 0800 hopeloos echt hopeloos
intussen geen security meer is nu al 3 weken dat ik met dit probleem bezig ben
ik zou kunnen de sleutel opnieuw ingeven op northon , vroeger zag ik dat staan in mijn proximus nu niet meer
betaal er wel nog voor
man man wat te doen
Bladzijde 1 / 1
Dag Patrick,
kan je dit eens mailen via volgende link, dan komt dit op de juiste dienst terecht:
https://www.proximus.be/support/nl/personal/zwpr_support/cr_contact.html
MVG,
Wim
kan je dit eens mailen via volgende link, dan komt dit op de juiste dienst terecht:
https://www.proximus.be/support/nl/personal/zwpr_support/cr_contact.html
MVG,
Wim
DAG WIM
ik ben al weken bezig met stom probleem
je zou echt bang zijn iets te vragen bij proximus want je geraakt iedere keer verzeild in problemen
Een simpele aanpassing van kwaliteit van tv beeld en je bent vertrokken met een nieuw probleem, ergste is dat dit weken duurt , frustraties, telef en tijd inkruipt
ik heb gedaan wat je vroeg en de vraag nog eens gesteld op de link die je opgaf
maar jammer om zeggen een bedrijf die telefonie aanbied en zo moeilijk om een medewerker te bereiken is echt niet normaal
je zou binnen de minuut iemand aan de lijn moeten hebben, en minsten binnen de dag van je probleem geholpen zijn.
Maar als je al eens iemand aan de lijn krijgt dan word je doorverwezen en kan je opnieuw het hele computer gestuurde menu aflopen.
Ik begrijp niet dat dit ten tijd van nu nog altijd kan, echt misbruik van klanten.
hoop op beter
ik ben al weken bezig met stom probleem
je zou echt bang zijn iets te vragen bij proximus want je geraakt iedere keer verzeild in problemen
Een simpele aanpassing van kwaliteit van tv beeld en je bent vertrokken met een nieuw probleem, ergste is dat dit weken duurt , frustraties, telef en tijd inkruipt
ik heb gedaan wat je vroeg en de vraag nog eens gesteld op de link die je opgaf
maar jammer om zeggen een bedrijf die telefonie aanbied en zo moeilijk om een medewerker te bereiken is echt niet normaal
je zou binnen de minuut iemand aan de lijn moeten hebben, en minsten binnen de dag van je probleem geholpen zijn.
Maar als je al eens iemand aan de lijn krijgt dan word je doorverwezen en kan je opnieuw het hele computer gestuurde menu aflopen.
Ik begrijp niet dat dit ten tijd van nu nog altijd kan, echt misbruik van klanten.
hoop op beter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.