Na vele maanden nutteloos € 5/maand te betalen voor Norton Internet security heb ik het programma geïnstalleerd via e-services.
Nu moet ik het activeren met de pin-code waarmee ik de installatie deed... Alleen is die PIN-code nu nergens meer terug te vinden in mijn e-services en ontving ik ook geen mail na installatie.
Waar kan ik de pin-code vinden om het gedownloade programma te activeren ?
• http://nl.community.belgacom.be/posts/7838ac2efe" target="_blank
• http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_mixed/am_pc_security.page" target="_blank
Ondersteuning (bij de eerste installatie):
bel naar het gratis nummer 0800 22 228
• http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex_mixed/am_pc_security.page" target="_blank
Ondersteuning (bij de eerste installatie):
bel naar het gratis nummer 0800 22 228
zelfde probleem hier , heb norton voor de zoveelste keer moeten verwijderen , omdat hij telkens weigerde een virus scan uit te voeren , vind nergens nog mijn activeringscode meer terug op mijn e services ......
creditnota vragen voor de ongebruikte internet security
kan niet , je hebt wel email ontvangen met link en code , jij bent slordig !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.