Norton antivirus aansmeren

  • 12 December 2013
  • 7 reacties
  • 550 Bekeken


Gisteren kreeg ik telefoon van een medewerkster van BC om een virusscanner van Norton op de pc te instaleren!


Of het werkelijk een werkneemster van BC was heb ik toch mijn twijfels?


Waarom houden ze zich daar mee bezig? Vroeger was dat bij het abonnement inbegrepen zij ik nog. Dat was vroeger zei ze!


Een vraagje voor Eva van BC ! Waarom is dat afgeschaft dan?


Het zou 5 euro per maand kosten wat neerkomt op 60euro per jaar.


Als ik denk dat ik beschermd ben moet BC zich daar dan mee bemoeien?


Henk.







7 reacties

Beste kasseilegger,

Dit is niet meer inbegrepen in onze huidige packs.

Uiteraard bieden wij dit wel aan.
Meer info op:
http://www.belgacom.be/nl/particulieren/producten-en-diensten/internet/sc-protect-assist/beveiliging.html

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Alexander,
U kan dit opzeggen via onze klantendienst op het gratis nr 0800 22 800.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Kasseilegger, toevallig ben ik zo iemand die van Proximus belt om Norton (zoals u het zegt) 'aan te smeren'.


Wij doen dat omdat uit onderzoek is gebleken dat veel Proximusklanten hun computers en/of smartphones niet voldoende beveiligen.


Dat gaat niet over 'bemoeien' (wat ik meerdere keren per dag hoor en vrij frustrerend is aangezien wij ook maar gewoon onze job doen)

maar dat gaat over de véiligheid van het internet, wat ons allen toch aanbelangd denk ik?


Ik zou eigenlijk zelfs blij zijn als ik hoor dat mijn provider (wat nu ook wel Proximus is, mag u gerust weten) mij daarvoor opbelt.


Toch een teken van belangstelling in de klanten...

Iedereen is altijd bezig: wanneer doet Proximus eens iets voor zijn bestaande klanten in plaats van voor nieuwe,

en als we dan tóch bellen naar bestaande klanten is het weer niet goed...


Ik vraag mij af waar de vriendelijkheid en het begrip van sommige mensen naartoe is eigenlijk..


Badge
Door jullie telefoontjes en die van anderen die we op korte tijd kregen heb ik mij maar op de belmenietmeer site geregistreerd. Op een paar dagen tijd enkele keren door jullie opgebeld worden is echt van het goede teveel. Het nu voorstellen als een dienst naar de klant toe is ronduit belachelijk. Het gaat er enkel om te verkopen , niets meer , niets minder.








Dat is natuurlijk jullie volledig eigen keuze.


Als je je inschrijft in de belmenietmeerlijst, ga je dus NOOIT meer opgebeld worden door eender welk privé- of anoniem nummer...




En even voor de duidelijkheid, het gaat er niet 'enkel om om te verkopen', ik vind dat eerder 'ronduit belachelijk'

dat u dat verondersteld.


Áls we dan een dienst aanbieden of moeite of interesse tonen, is het ook weer niet goed...


Achja, u bent nu ingeschreven in de bel-me-niet-meerlijst, u gaat dus nooit meer 'lastig gevallen' worden door ons

en wij kunnen ons focussen op mensen die zich misschien, hopelijk, wel vriendelijk kunnen verwoorden.







Mvg Verona
  • http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/16383/~/norton-internet-security-(niet-meer-verkocht" target="_blank
  • https://www.proximus.be/nl/id_cr_intsecurity/particulieren/onze-producten/internet/bescherming/norton-multi-security.html" target="_blank
  • http://forum.proximus.be/posts/1e103033a4" target="_blank
  • http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/16383/~/norton-internet-security-(niet-meer-verkocht" target="_blank
  • https://www.proximus.be/nl/id_cr_intsecurity/particulieren/onze-producten/internet/bescherming/norton-multi-security.html" target="_blank
  • http://forum.proximus.be/posts/1e103033a4" target="_blank

Reageer