Skip to main content
ik heb veel last van het blokkeren van mijn decoder wekelijks 3 tot 4 maal heropstarten,nogthans heb ik mijn decoders reeds gaan omwisselen, dat was goed voor een tijd en nu weer problemen, en ik niet alleen ik ken er nog in mijn familie die met dezelfde problemen zitten ,ik begin dat stilaan beu te worden,zijn er nog mensen die met dezelfde problemen zitten en wat kun je er aan doen.groetjes Jean

Is je decoder verbonden met modem via vaste netwerkkabel ?



Want als je geen netwerkkabel gebruikt en bvb homeplugs (devolo bvb) dan kunnen die ook de reden zijn dat je decoder blokkeert. Soms is een gewone reset niet voldoende en is een factoryreset van de decoder een betere oplossing. (ik zelf doe een factory recet automatisch om de maand en sedert dien geen problemen meer gehad)


Nog dit voor factoryreset zie hier op mijn blog


ja ik ben direct verbonden met een kabel decoder "tilgin"-modem


Helpt een factory reset dan niet van de decoder?


decoder tilgin? dan heb je nog geen hd? zit jij op vdsl2? indien nee, kan je niet overschakelen? want dan zou je hd kunnen kijken (na decoderruil)



mvg


Reageer