Een maand geleden een vraag gesteld aan het Proximus team, op het forum ,nooit antwoord gekregen.
Een vraag gesteld per mail, nooit antwoord gekregen .
Heb dan maar gebeld met mijn vragen, goed geholpen geweest op mijn ene vraag maar negatief op de tweede vraag!
Al meer dan 20 jaar klant, zouden toch wel een beetje moeite mogen doen.
Ben momenteel een beetje gefrustreerd !!
Mama van 3
Bladzijde 1 / 1
Stuur anders nog eens je vraag door in een privébericht
aan Het Proximus Team via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
aan Het Proximus Team via :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Heb ik gedaan!
Ben vandaag naar een Proximus winkel gegaan om nog eens mijn geval uit te leggen.
Super vriendelijk!! Ze hebben voor mij een klacht ingediend, wist niet wat ik nog meer kon doen!
Afwachten nu ...
Ben vandaag naar een Proximus winkel gegaan om nog eens mijn geval uit te leggen.
Super vriendelijk!! Ze hebben voor mij een klacht ingediend, wist niet wat ik nog meer kon doen!
Afwachten nu ...
Hey Mamavan3,
Ik zie hier inderdaad nu je eerdere communicaties op het forum, wat ik ook even voor je zal behandelen. Ik vermoed dat dat niet ter attentie werd gebracht door een systeemfout, waarvoor onze excuses!
Groetjes,
Lorentz.
Ik zie hier inderdaad nu je eerdere communicaties op het forum, wat ik ook even voor je zal behandelen. Ik vermoed dat dat niet ter attentie werd gebracht door een systeemfout, waarvoor onze excuses!
Groetjes,
Lorentz.
Indien je ons je klantnummer even stuurt via de link die Nicky doorgaf, kunnen we een dossier hiervoor opmaken naar de juiste dienst die dan al het nodige voor je zal doen om dit in orde te brengen!
Groetjes,
Lorentz.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.