Vraag

Nogmaals verkeerde facturatie (easy 15-smart15)

  • 8 November 2016
  • 0 reacties
  • 226 Bekeken

Vandaag factuur gekregen van Px.

Hierin werd er bij mijn gsm abonnementen data aangerekend.

bij de dochter ; Proximus Smart+ 15 Nationale Oproep Oktober 16 0u17:53 0,00
SMS nationaal 247 0,00
Nationaal Mobile - Internet
--- volume based (MB) 2.674,190 24,34
bij mijzelf : Proximus Easy+ 15 Nationale Oproep Oktober 49 2u04:35 0,00
SMS nationaal 72 0,00
Nationaal Mobile - Internet
--- volume based (MB) 593,436 20,40

Voorheen had ik steeds 2gb data te verbruiken per gsm zei men mij. Hieraan ben ik sinds ik dit abbo nooit geraakt op al die jaren dat ik dit heb. En geen aanrekeningen.

Mijn vrouw heeft dus voor de zoveelste keer lange tijd aan de lijn gehangen met verscheidend personen.
Nu beweren ze dat ik nooit mobiele data heb gehad of hier recht op had ! Ik snap dan ook niet hoe ik opt internet geraak ! Weten ze bij PX eigenlijk allemaal wel wat alles inhoudt die ze aanbieden ?
Thuis gebruik ik de wifi.

Hoe komt het dat ik plots volumes data op mijn factuur zie staan, laat staan moet betalen voor iets dat ze me gratis aanbieden ?
Heeft dit te maken met omschakeling van abonnementen of zo?
Wij hebben een maxi pack (pack for employees), sinds jaren.
Als ik op internet zoek achter maxi pack is hierover niks meer te vinden , enkel maar tuttimus, familus ed.
Fijn ! Zo kan niemand nog iets terugvinden!

Graag gegronde uitleg .!
De volgende stap is richting Telenet vrees ik.
Trouwe klanten worden beloond zeggen ze dan, of liever beroofd! En dat na 17 jaar!

0 reacties

Geen reactie

Reageer