Beantwoord

Nog steeds geen verbinding

  • 16 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Wij wachten al sinds 27 septemter 2017 op een technieker heb verlog genonem op aanwezig te zijn niemand gezien gebeld naar proximus een hoop onwaarheden er zou 5 oktober 2017 weer een technieker lang komen weer verlof gepakt op die dag ook niemand gezien bellen en als maar bellen niemand kan een goed uitleg geven wat er gaande is naar een proximus center gegaan ze zeggen dat alles in orde komt maar niets is in orde we zijn dagen en weken veder en ineens krijgen wij een telefoon dat de technieker donderdag of vrijdag komt weer 2 dagen verlog genomen weer niemand dus intotaal 4 dagen vrij genomen om op een technieker te wachten ik heb de hoop al op geven op nog langer te wachten het er geen woorden proximus doe wat aan jullie service want dat is zeer slecht
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 16 oktober 2017, 18:04

Goeieavond, kan je me even via een privé bericht je klantennummer doorgeven die je hebt ontvangen? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goeieavond, kan je me even via een privé bericht je klantennummer doorgeven die je hebt ontvangen? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groeten, Charlotte.

Reageer