In de rubriek "'mijn factuur & verbruik" staat in "mijn internet verbruik" het maandelijks volume voor mijn vast internet nog steeds op nul (ook saldo). het mobiel volume wordt correct weergegeven. Raar genoeg moet je dan op 'Mijn verbindingstijden" klikken, dan op zoeken, en dan staat het verbruik wél vermeld onder de tekst
Vind hieronder de resultaten voor alle verbindingen in Februari. De maximale duurtijd voor een verbinding is 96 uur. Het tijdstip waarop de verbinding werd opgestart wordt steeds weergegeven.
Bladzijde 1 / 1
Hier bij mij is het ook zo, zelfs bij het opvragen van de verbindingstijden, staan alle tijden door elkaar !!!
dat die verbindstijden door elkaar staan is bij iedereen zo denk ik.
maar de problemen met factuur & gebruik zijn maar bij sommige klanten, ik zou contact opnemen met eva van belgacom
mvg
maar de problemen met factuur & gebruik zijn maar bij sommige klanten, ik zou contact opnemen met eva van belgacom
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.