Beantwoord

Nog steeds betalen voor ingeleverde decoder

  • 11 August 2016
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Beste,

Oorspronkelijk had ik 2 TV decoders, waarvan ik eentje heb ingeleverd eind maart 2016.
Op de facturen van april en tot op heden wordt nog steeds die 2de decoder gefactureerd.
Ik heb hiervoor al meermaals gebeld met Proximus. Voor de facturen van april en mei heb ik ondertussen een creditnota ontvangen.
Maar nog steeds wordt die extra decoder aangerekend, hetzij zowel op de factuur van juni als mijn laatste factuur van juli...
Moet ik daar nu echt elke maand voor bellen om op die manier een creditnota te kunnen ontvangen ???
Is dat nu echt zo moeilijk om dat in uw facturatie-systeem aan te passen ???
icon

Beste antwoord door josm 11 August 2016, 09:46

Bekijk origineel

3 reacties

je kan ook altijd een PB sturen zodat ze dit aan de bevoegde dienst kunnen laten in orde brengen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 3
Badge
Dag Peter,

De decoder werd op 4/7 verwijderd. Dit kan je vaststellen ahv je laatste factuur (data voor decoder 1/7 - 4/7).

Je ontvangt nog een creditnota (5,39 euro) voor de laatste aanrekeningen.

Sorry voor het ongemak.

Groetjes,

Jos
Dag josm,

Bedankt om dit op te lossen, hopelijk deze keer voorgoed.

Groetjes,

Peter

Reageer