nog slechts 2 dagen op voorhand opnames te programmeren !?

  • 11 March 2011
  • 9 reacties
  • 2187 Bekeken

Badge
Ik stel vast dat ik nu alleen nog opnames kan plannen voor morgen (zaterdag) en overmorgen (zondag).

Vroeger kon dat 5 dagen vooruit.

Is dit tijdelijk of blijft dat zo? Ik vind dat helemaal niet tof.

Ik vond 5 dagen al te weinig en wilde liever voor een hele week kunnen plannen...

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Je hebt gelijk, is bij mij sedert vandaag ook zo. Hoop dat dat snel opgelost is.

Maar stel vast dat ook bij TVonPC de TV-gids niet verder meer gaat.......
Badge
Nee normaal is dit niet heeft misschien te maken met de nieuwe interface die op til is.Heb het even nagekeken en het is inderdaad zo.Het enige wat je dan nog kan doen is een handmatige opname.
Hopelijk Kan BGC dit opossen voor de Grote vakantie !
Badge
Blijkbaar gaat het nu weer toch tot 5 dagen.
Reputatie 7
Badge +1
Heb om 13.30 uur nog eens gekeken, en alles was terug in orde. Je kunt terug tot dinsdag in de TV-gids bladeren, en opnames plannen (zonder de decoder tre herstarten). Maar de series voor maandag en dinsdag staan nog NIET vooruit geprogrammeerd. Dat wordt weer oppassen geblazen !!!

Zal nu de decoder eens heropstarten om te zien of het dan wel lukt....F100 tot F202, dan 0:IP en FHdd...en wachten....na 10 minuten terug TV.

Lap, 't is weer van, hetzelde ! had voor maandag "Wie kiest Pieter" en "Zone Stad" als serie ingepland. Wie kiest Pieter is plots weer geen serie meer en moet terug wekelijks ingegeven worden, en Zone Stad staat zelfs helemaal niet meer vermeld. Na Wie kiest Pieter staat er nu om 21,55 uur "Who's the boss".....wél als serie....

Op de site van VTM staat Zone Stad nog wél voor maandag 21,55 uur geprogrammeerd...

De TV-gids is dus (voorlopig ?) helemaal niet betrouwbaar ! handmatig programmeren dus maar weer....zoals vroeger met de video. Tenzij het de volgende dagen nog wordt rechtgezet.

Bovendien: de TV-gids van TVonPC gaat maar tot maandag 09.30 uur....

Tja, die TVonPC en die nieuwe interface hebben al héél wat problemen veroorzaakt ! Ontwikkeling en vooruitgang gaat niet altijd over rozen.....en voor de doorsnee gebruiker is het wel even (?) rampzalig en irritant.
Badge
Vandaag (maandag) kan ik programma's opnemen tot donderdag.

Dat is dus toch nog altijd maar 3 dagen vooruit Onbeslist

OK 't is beter dan 2, maar moeten we daarmee tevreden zijn?
Reputatie 7
Badge +1
Het variëert tegenwoordig van dag tot dag....maar normaal is vandaag + 4 dagen. Er wordt blijkbaar aan gewerkt...hopelijk voor verbeteringen..
Allé vooruit. Ik heb dit al in het begin va nde maand moeten doen en nu weer.

Ik hoop dat dit geen gewoonte moet worden ..
Reputatie 7
Badge +1
Blijkbaar wordt de 4e dag maar 's middags toegevoegd. Heb om 13.30 uur gecheckt en het liep toen tot vrijdag, dus vandaag + 4....deze voorpmiddag was dat nog + 3.

Reageer