Nog mensen met klachten over de hulp op 6000 nr ????

  • 19 December 2013
  • 2 reacties
  • 1781 Bekeken


Beste ,





Ik heb me daarstraks ingeschreven op dit forum .


Spijtig genoeg (omdat ik geen technisch wonder ben ) heb ik mijn onderwerp onder iemand anders zijn onderwerp geplaatst .


Ik heb wel al reactie gekregen om Eva prive een mailtje te sturen ....


Heb haar nu gevraagd hoe ik dat juist doe ..


Ik ben al bijna 18 jaar trouwe klant van Proximus .


Nooit heb ik een andere provider gehad .


De laatste maanden bij het ontvangen van mijn factuur heb ik al meerdere uren versleten aan het 6000 nummer .Heel frustrerend want soms hang je echt wel 20 minuutjes aan de telefoon alvorens je een 'echte medewerker' aan de lijn hebt .Dan moet je elke keer van in het begin heel je uitleg opnieuw doen (ook al is er een dossier ) want blijkbaar is 'intern' geen goed communicatie-middel ..... . Heel dikwijls krijg je verschillende antwoorden . Gisteren heb ik zelf een heer aan de lijn gehad die gewoon de hoorn heeft ingelegd (dit gaat er echt los over !!!! ) , nadien terug gebeld weer iemand anders aan de lijn die weer van niks wist terug alles uitleggen dan vragen ze of je even geduld hebt (deuh ik hang al 45 minuten aan de lijn , zonder het vorige gesprek mee te tellen, want deze mevrouw ziet wel degelijk op haar scherm wat ze me eerder beloofd hebben , ze had het al met volle verbazing luidop gezegd aan de telefoon voor ik het moest zeggen , ik had enkel gezegd dat de beloofde promotie niet wer toegepast ) zodanig dat ze dit even bij facturatie kan bevestigen ... Ik wacht en wacht ...en wacht en ineens krijg ik weer een andere dame aan de lijn die vraagt waarmee ze me kan helpen ???? Ze zegt heel vriendelijk dat ze van niets weet en dat ze het heel raar vindt dat ze me hebben doorverbonden en neen ze kan me niet helpen ..... Daar word ik dus compleet moedeloos en boos van ! Vandaag bel ik terug en ik had echt wel een hele vriendelijke dame aan de telefoon (na weer eens eer lang in wacht te staan ....) . En ik heb haar gevraagd wat ik moet doen om van provider te verandern ... Ze heeft me dat heel vriendelijk uitgelegd en heb haar ook gezegd dat ze heel vriendelijk was want als het zo is dan zeg ik het ook ! Elke keer beloven ze vanalles en je vraagt op den duur op het per mailt te bevestigen om bewijzen te hebben omdat het toch altijd fout loopt ........maar neen dat doen ze niet . Je moet erin geloven en er vertrouwen in hebben dat alles nu ECHT WEL in orde komt ..... Ik heb het weer gezien op m'n factuur ......... Er is een korting toegekend maar helemaal niet wat ze me beloofd hadden ! Een trouwe klant is blijkbaar echt niet meer belangrijk nu is het blijkbaareen kwestie van nieuwe klanten te werven .............. Ik vind dit echt geen service ! En ik vraag me af of er nog mensen zijn die dit zo ervaren ?


Tinne





PS : ik ben intussen ook zo vrij geweest om mijn vorige rectie die ik per ongeluk onder andere mensen hun onderwerp had gezet verwijderd

2 reacties



Vind iemand in een BC-center die alles kent



Dat is juist de moeilijkheid!


Als je een paar keer terug belt naar 0800 22 800 vind je ook wel op den duur iemand die van wanten weet , maar wanneer weet je dat, alleen als je eigenlijk beter op de hoogte bent dan zij of hem, want anders weet je zelf nog niet of zij of hij de waarheid spreekt !
Kan u uw klantenrekeningnummer even doorsturen, dan kan ik het bekijken voor u. Mvg Eva

Reageer