er werd reeds een kleine aanpassing gedaan .
danku.
maar zouden vitaya en vtm en ketnet (terug) mogen op tv overal???
voor de rest is het heel goed.
Bladzijde 1 / 1
Ik ben sinds een kleine maand overgeschakeld van telenet naar belgacom . Was ongeveer een 6 tal jaar klant bij telenet . Ik heb reeds internet en vaste telefonie bij belgacom . Aangezien er een aantal zenders bij belgacom ontbreken die ik wel bij telenet heb hou ik voorlopig mijn digitale tv bij telenet . Enkele zenders die ik hier echt mis bij belgacom zijn : fox live , bbc hd ,mtvn hd , animal planet . Van zodra deze hier beschikbaar zijn zal ik de eerste zijn om mijn digitale tv op te zeggen bij telenet en over te stappen naar belgacom . Doe hier iets aan aub . Jullie lopen echt wel achter met het zenderaanbod tov telenet .
Nu dat ketnet/canvas gesplitst zijn. Zie je enkel canvas staan in de tv overal (tv-gids). Ik weet ook dat canvas/ketnet nog 2 weken (ongeveer) hetzelfde uitzenden. Maar je zou de zender 'op 12' toch ook al moeten zien in de tv gids dan? of niet?
@Gunther, er ontbreken heel wat zenders bij Belgacom TV die Telenet wel aanbied. Maar BBC HD, Animal Planet en MTVHD zijn ook bij Belgacom beschikbaar. BBC HD in Entertainment NL, Animal Planet in basisaanbod en MTV HD in Music & Culture.
Op TV Overal zijn sowieso nog te weinig zenders beschikbaar.
Ik merk wél dat VT4 en Vijf TV in de PC versie beschikbaar zijn, echter niet in de smartphone app....maar nog steeds geenVTM/2BE/Vitaya.
Voor de rest mis ik in het standaardaanbod alleen meer duitse zenders, en meer HD-versies van standaardzenders (bv. Ned1 tot 3, ARD/ZDF). Er zijn genoeg franstalige (buitenlandse) HD-zenders in het standaardaanbod. Mogelijk ook een speciaal HD-boeket met buitenlandse HD-versies.
Ik merk wél dat VT4 en Vijf TV in de PC versie beschikbaar zijn, echter niet in de smartphone app....maar nog steeds geenVTM/2BE/Vitaya.
Voor de rest mis ik in het standaardaanbod alleen meer duitse zenders, en meer HD-versies van standaardzenders (bv. Ned1 tot 3, ARD/ZDF). Er zijn genoeg franstalige (buitenlandse) HD-zenders in het standaardaanbod. Mogelijk ook een speciaal HD-boeket met buitenlandse HD-versies.
@Herman bij Telenet staat die reeds ingevuld maar daar hebben jullie natuurlijk niets aan.Zo staat hij ook nog eens op canvas ingevuld.Trouwens op 12 staat hij vanaf 20 uur tot morgen ochtend 6.15 niet meer ingevuld,en vanaf daar start de programatie weer.
Fox Hd is echt wel een zender die ik graag in het aanbod van belgacom zou willen zien . Er worden zeer goede series op getoond . Misschien ook enkele Nederlandstalige hd zenders zou fijn zijn . Steek ze desnoods in 1 boeket voor een 'kleine ' prijs zoals het hd xl pakket bij telenet .
Zo heeft iedereen zijn eigen wensen hé.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.