Skip to main content

wij zijn sinds sinds 31/12/2011 klant bij belgacom voor telefoon,internet,tv en 2 gsm (mtv generation) ons werd door een zeer vriendelijke mevrouw een tv beloofd netjes ingeschreven op de site een bevestiging gekregen dat we op de hoogte gebracht zullen worden indien onze tv in het dichtsbijzijnde kiala punt was, tarara nog niets gehoord komt die tv er alsnog ??? zoniet welke compensatie tegen miskregen info ???????maar het ergste vanal is het volgende :

-onze gsm's en vaste telefoon zijn afgesloten wegens onbetaalde factuur , onbetaalde factuur ????? het enige dat we liggen hebben is een factuur die tegen 05/03/2012 moet betaald worden mijns inzien zijn wij toch nog geen 05/03/2012???!!!???? nu na wa speurwerk want dit moet je toch zelf doen want geen telefoon wil zeggen geen klantendienst meer kunnen bereiken aja hoe kan je dan iets vragen ??????? zie ik lang geleden (meer dan 6jaar) was ik klant bij proximus toen woonde ik op een ander adres , bij het aansluiten bij belgacom nu heb ik direct geantwoord op hun mail dat het niet dat adres was maar een ander (heb bewijs nog liggen) maar wat zie ik nu dat ze de eerste facturen naar daar hebben gestuurd wetende dat de instalateur naar hier geweest is begrijp wie begrijpen kan nu moraal van verhaal die facturen hebben wij nooit ontvangen dus niet kunnen betalen en toch worden we afgesloten is hun euro dan niet gevallen dat ze een nu een ander adres hebben gebruikt ik begrijp dit niet , ik hoop dat dit vlug inorde komt tuurlijk al verschillende mails gestuurd via contact pagina want ja bellen kunnen we niet 2 gsm en vaste telefoon afgesloten maar nog geen reactie gehad .

heb al al dik spijt van onze overstap na 10 jaar bij andere operator

En Eva kun je dit verklaren ?????????

en hoelang duurd het eer men mij mails zal beantwoorden en eer men alles terug activeerd want tes is toch maar kwestie van een muisklikje ?????!!!

sinds 31/01/2011? ik wist niet dat er vorig jaar actie liep voor gratis tv?

mvg

sorry foutje 31/12/2011 ;)

Beste Jurgen,

Uw vraag ivm de Samsung tv werd via dossiernr 14646095 naar de bevoegde dienst doorgestuurd.

Zij zullen u hierover terug contacteren.

Uw gsm's en uw vaste lijn heb ik terug in dienst gezet.

Van de facturen heb ik u een duplicaat per post gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Eva

er is inderdaad heel wat fout bij Belgacom.

BFF dacht ik... :s

Na enkele maanden miserie met de TV heb ik elke maand netjes een creditnota ontvangen. Het probleem bij mij is dat de decoder een firmware update krijgt en ervoor zorgt dat de "opnames in serie" en zo ook "met marge" foutief opgenomen zijn en ik een melding krijg.

Er zijn voor de klant dan 2 oplossingen, huren on demand of je erbij neerleggen. Naast dat de zenders veelal ook niet up te date zijn in het aanbieden van hun programma's, koos ik toch voor on demand huren. Nu heb ik weer de vraag gesteld om dit bedrag te crediteren. Volgens Belgacom is het nu welletjes geweest. Ofwel neem je genoegen met hun "bugs", ofwel verbreek je het contract (zonder extra kosten, wegens technische storing) en stap je voor TV over naar een andere provider. Sorry, als ik dit van plan zou zijn, stap ik met alles over. Ik hou ervan om alle facturatie op 1 papierke te hebben en ook 1 klantendienst om naar te bellen.

Nu, ik sta tegen de muur, Belgacom weigert verder een oplossing aan te bieden. Mits ik in de It-sector zit weet ik als geen ander welke problemen er allemaal kunnen zijn. Doch vind ik de arrogantie nonchalant! Ze achten mij al profiteur of wanbetaler! Elke maand stip op tijd (domiciliering) en verdraagzaamheid al tot en met uitgeoefend aan wachtmuziek en oplossingen!!!

Ik informeer mij verder, maar op een bepaald moment ben ik ook het serieus beu. Vrienden en collega's die ook klant bij Belgacom zijn, maken identiek dezelfde problematiek mee. Als dit geen bewijs is van onkunde! Telenet is veel duurder en ook slechte klantendiensten (communicatie problemen), maar ik denk erover na om meer te betalen als ik een betere kwaliteit zou krijgen! Mij gaat het erom, dat ik de knop indruk en het moet werken!!! Andere landen hebben er geen moeilijkheden in, waarom hier dan wel, centjes, geruik al zoiets, typisch ons land he, we mogen dat niet vergeten...

Voila, mijn gal is leeg! :)

Reageer