Vraag

Nog geen factuur?

  • 13 November 2016
  • 5 reacties
  • 290 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 33 reacties
Normaal krijg ik rond de twintigste van elke maand een factuur (online). Ondertussen zijn we al 13 nov en heb voorgaande maand geen factuur gekregen en op My Proximus is ook niets te zien. Ik ben wel met mijn Pack overgeschakeld naar het nieuwe Tuttimus. Wat is er aan de hand of krijg ik een gratis maand 🙂 ?????

5 reacties

Badge +4
Ze zijn met alles in vertraging, druk druk daar.
Reputatie 6
Badge +2
Normaal krijg ik rond de twintigste van elke maand een factuur (online). Ondertussen zijn we al 13 nov en heb voorgaande maand geen factuur gekregen en op My Proximus is ook niets te zien. Ik ben wel met mijn Pack overgeschakeld naar het nieuwe Tuttimus. Wat is er aan de hand of krijg ik een gratis maand 🙂 ?????

Gratis bestaat niet zeker bij Proximus niet. ;)
Je zal wel ineens 2 facturen krijgen en onmiddellijk te betalen want hun leuze is "boter bij de vis". :8
Reputatie 7
Badge +3
Dag wacu,

Er is momenteel een IT-gerelateerd probleem waardoor de facturatie tijdelijk werd geparkeerd.

Je hebt de keuze tussen je factuur afwachten of eventueel een bedrag vooraf te betalen.

Groetjes,

Antonella

... waardoor de facturatie tijdelijk werd geparkeerd....
Antonella


Schitterend toch, die taalsouplesse om problemen te benoemen.
De facturatie draait niet langer vierkant, ze zit ook niet in de knoei, neen : ze staat gewoon eventjes geparkeerd.
Hopelijk niet op een plaats voorbehouden aan gehandicapten.:🆒
Reputatie 6
Badge +2

... waardoor de facturatie tijdelijk werd geparkeerd....
Antonella


Schitterend toch, die taalsouplesse om problemen te benoemen.
De facturatie draait niet langer vierkant, ze zit ook niet in de knoei, neen : ze staat gewoon eventjes geparkeerd.
Hopelijk niet op een plaats voorbehouden aan gehandicapten.:🆒


Hopelijk op een gratis parking anders gaat Proximus aan de klanten parkeergeld aanrekenen alsook eventuele boetes voor niet op tijd betalen van parkeergeld. 😉

Reageer