Skip to main content
Ik heb sinds jaren een internetabonnement internet comfort in een pack met mobiel abonnement.

Dit abonnement heeft geen datalimiet en in het verleden is dit ook effectief gebleken met soms datavolumes van 1TB per maand. Aan dit abonnement is niets gewijzigd, behalve dat het verhuisd werd. Maar verhuisd betekent niet dat de voorwaarden wijzigen.

Deze maand loop ik blijkbaar bij 150GB tegen de limiet aan, wat niet overeenstemt met de contractvoorwaarden. Bovendien zijn zelfs de gratis volumepacks niet gratis voor mij.

Wat nu? Proximus blijkt niet instaat om een verhuis correct af te handelen, telkens wijzigt er iets (uit ervaring, niet van horen zeggen).
De voorwaarden voor Extra Volume Pack zijn lichtjes gewijzigd sedert de invoering van Tuttimus en Familus. Maar een Extra Volume van 20GB bij Internet Comfort in een Pack, afgesloten vóór 17 oktober 2016 blijft wel gratis.

Alle info vind je op deze pagina.

Heb je toch nog vragen kun je ofwel bellen naar 0800 22 800 (niet vandaag op Kerstdag) of een privéberichtje sturen aan Het Proximus Team.

Mvg,

Reageer